2016. október 31., hétfő

Kenneth Hagin : A szív szeretete!

…az Istennek szerelme kitöltetett a mi szívünkbe a Szent Szellem által, aki adatott nékünk.— RÓMA 5,5.



— Utálom az anyósomat — mondta nekem egyszer egy szolgáló felesége. —Még azt sem tudom, hogy van-e üdvösségem egyáltalán, mert a Biblia azt mondja: „Aki gyűlöli az ő atyjafiát, mind embergyilkos az; és tudjátok, hogy egy embergyilkosnak sincs örök élete, ami megmaradhatna őbenne.” (1Ján. 3,15) Tudtam, hogy van üdvössége és be van töltekezve a Szent Szellemmel. Azt is tudtam azonban, hogy megengedi az ördögnek, hogy uralja őt az elméjén és a hústestén keresztül. Azt mondtam tehát:

—Nézz a szemembe és mondd ki hangosan: „Én utálom az anyósomat.” Amint ezt kimondod, ellenőrizd a bensődet — mert Isten szeretete a szívünkbe lett kitöltve, nem a fejünkbe —, és mondd el nekem, mi történik ott.

Megtette, amire kértem, és meglepődve mondta:

— Valami “zavaró” érzés van a szellememben mélyen!

— Igen, valami a bensődben figyelmeztetni próbál téged — mondtam neki. — Isten szeretete a szellemedben uralmat akar venni feletted, te azonban megengeded az elmédnek — ahol ezek a gondolatok felhalmozódtak —, hogy az uralkodjon feletted. A szíved valójában mindenkit szeret.

—Igen, tényleg így van —ismerte be. —Akkor most mit tegyek?

— Cselekedj szeretetben, és engedd, hogy a szíved uralkodjon rajtad — és ne a fejed.

Megvallás: Én megengedem Isten szeretetének, amely kitöltetett a szívembe a Szent Szellem által, hogy uralkodjon felettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése