2018. január 1., hétfő

Kenneth E. Hagin: Eldöntöttem: Növekedni fogok


KENNETH E. HAGIN (1917-2003)

Kenneth Hagin a 20. század nemzetközi szinten is elismert bibliatanítója, prédikátora, akinek prófétai működése úgyszintén sokak épülésére vált, és akinek sokoldalú munkássága utána következő nemzedékek tagjainak ezreit készítette fel szolgálatra. Nyomdokain jó néhány, ma már szintén nemzetközi hírnevet szerzett tanító és prédikátor halad, akik a nyilvánosság előtt sem tagadják, hogy hatalmas bátorítást és rendszeres inspirációt merítettek Hagin tanításaiból és személyes példájából.

******************************************************

Eldöntöttem: Növekedni fogok


Harcold meg a hitnek szép harcát, ragadd meg az örök életet, amelyre Isten elhívott, és amiről szép hitvallást tettél sok bizonyság előtt. — 1TIMÓTHEUS 6,12.

Az egyedüli harc, amit egy keresztény hivatott megharcolni, a hit harca. Ha bármilyen más harcot folytatsz, akkor nem a megfelelő harcot vívod! Nem kell harcolnod az ördöggel — Jézus már legyőzte helyetted.

Nem kell harcot folytatnod a bűnnel — Jézus a bűnre való orvosság. Így csak a hit harca marad (mivel a hitünknek vannak ellenségei, illetve akadályai). A hit legnagyobb ellensége az, ha hiányos a megértésünk az Igéből. Valójában a hit minden akadálya e tudáshiány köré csoportosul, mert nem képes a hited meghaladni az aktuális igeismereted mértékét.

A hited automatikusan növekszik, ahogy növekedsz Isten Igéjének a megértésében.
(Róm. 10,17)
Ha a hited nem növekszik, az azért van, mert te sem növekszel Isten Igéjének a megértésében. 
Nem növekedhetsz, és nem fejlődhetsz szellemileg anélkül, hogy a hitben növekednél.

A legjobb fogadalom, amit ma megtehetsz az előtted álló évvel kapcsolatban, hogy növekedni fogsz Isten Igéjének megismerésében. Teljes szívvel add át magad az Ige tanulmányozásának! 
Ebből egyenesen következik majd a hited növekedése. Így növekszel és fejlődsz szellemileg.

Megvallás: Az előttem álló évben a hitem növekedni fog. Eldöntöttem, hogy növekedni fogok Isten Igéjének a megismerésében. Növekedni fogok Isten Igéjének megértésében. Ebből hit származik, és az én hitem növekedni fog. Növekedni és fejlődni fogok ebben az évben szellemileg.

Eldöntöttem: Növekedni fogok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése