2017. augusztus 19., szombat

A Valóság Rapszódiája-Chris pásztor: "Tágas Helyre" Hozott Téged

"És kivitt engem tágas helyre; kiragadt engem, mert kedvét leli bennem". (Zsoltárok 18:19)

"Egy tágas hely" azt jelenti, egy gazdag hely; Újjászületettként Ábrahám magja vagy, és Krisztus örököstársa. Valójában ez azt jelenti, hogy az egész világ a tied. Már nem vagy szegény és nem tartozol a szegények közé. Az egyetlen módja hogy szegény legyél ha te magad választod, vagy elutasítod a jólétet, mert Isten már kihozott a szegénységből egy tágas helyre.

A 2 Korinthus 8:9 azt mondja, “ Mert ismeritek a mi Urunk Jézus Krisztusnak jótéteményét, hogy gazdag lévén, szegénnyé lett érettetek, hogy ti az ő szegénysége által meggazdagodjatok.” Figyeld meg, hogy nem azt mondja, imádkozhatsz érte hogy gazdag legyél, nem; Ő már megadta neked. Jézus Krisztusban gazdag lettél. Nem csoda, hogy a Szent Szellem Pálon keresztül írva kijelentette az Egyháznak , "minden a tiétek...". Tagadd meg, hogy kis dolgokról álmodj vagy lekicsinyelld önmagad, te birtoklod a világot.

Egy másik csodálatos dolog: Minden ami a tied, tökéletes; csakis jóban részesülsz. A zsoltáros azt mondta a Zsoltárok 16:6-ban,“Az én részem kies helyre esett, nyilván szép örökség jutott nékem.”

Minden ami neked jár, csodálatos; jó a nyereséged. Néhány Keresztény nem érti ezt meg, ezért irigykednek másokra és azt kivánják, ami másoknak van, pedig erre nincs szükség. "Szép örökség" jutott neked, egy hamisítatlan örökség a neveddel rajta.

Fogadd el és jelentsd ki ezt az igazságot önmagadról, és járj ennek fényében. Isten mindennel megajándékozott minket, a mi az életre és a kegyességre való,(2 Péter 1:3); ezek már a szellemedben vannak. Ezért ne legyen hiányosság, hátrányos vagy korlátoltság érzeted. Bármi amit szeretnél. legyen az szellemi vagy anyagi, hozd ki önmagadból, mert mert abból indul ki minden élet. (Példabeszédek 4:23).

Ima
Drága Atyám, köszönöm hogy mennyei helyeken minden szellemi áldással megáldottál engem Jézus Krisztusban, jó az én nyereségem. Elfogadom és benne járok az áldások teljességében, melyeket életembe hoztál. Ábrahám magja vagyok, Krisztus örököstársa, ezért enyém a világ. Semmiben nem szenvedek hiányt, mert kegyesen megadtál nekem mindent, ahhoz, hogy érvényesüljek az életben ,és istenfélelmet Jézus Nevében. Ámen.

További tanulmányok:

Róma 8:17;
Ha pedig gyermekek, örökösök is; örökösei Istennek, örököstársai pedig Krisztusnak; ha ugyan vele együtt szenvedünk, hogy vele együtt is dicsőüljünk meg.

Zsoltárok 16:5-6;
Az Úr az én osztályos részem és poharam; te támogatod az én sorsomat. Az én részem kies helyre esett, nyilván szép örökség jutott nékem.

Filemon 1:8;
Annakokáért jóllehet nagy bátorságom van a Krisztusban, megparancsolni néked azt, a mi illendő,

Olvasd az Igét, Szeresd, éld meg, járj a neked szánt áldásokban és állj készen a győzelemre ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése