2017. augusztus 18., péntek

Andrew Wommack: Mindennap Jézussal

Életet megváltoztató megtérés


Útra kelek, elmegyek apámhoz, és azt mondom neki:

"...Atyám, vétkeztem az ég ellen és teellened, és nem vagyok méltó arra, hogy fiadnak nevezzenek.
Az apa viszont ezt mondta szolgáinak: Hozzátok ki hamar a legszebb ruhát, és adjátok rá, húzzatok gyűrűt az ujjára és sarut a lábára!
Hozzátok a hízott borjút, és vágjátok le! Együnk, és vigadjunk, mert ez az én fiam meghalt és feltámadott, elveszett és megtaláltatott. És vigadozni kezdtek."
 
(Lukács 15,18-24)

Ez egy jó példa a valódi megtérésre.
A fiú nem említette saját jóságát, nem próbálta igazolni cselekedeteit. Ehelyett megalázta magát és apja irgalmasságához járult. 
Hasonlóképpen mi sem járulhatunk Isten elé önigazultsággal, meg kell magunkat aláznunk, hitünket a Megváltóba vetnünk és elfordulnunk minden gonosz utunktól. 

És megalázza magát az én népem, a mely nevemről neveztetik, s könyörög és keresi az én arczomat, és felhagy az ő bűnös életmódjával: én is meghallgatom őket a mennyből, megbocsátom bűneiket, és megszabadítom földjüket. - (2Krónikák 7:14) 

Ez a valódi megtérés – elménk és szívünk belső megváltoztatása, amely hozzáállásunkat és külső cselekedeteinket is megváltoztatja.

A megtérés szükséges része az üdvösségnek. 
Más alkalommal már részletesen beszéltem az Isten szerinti és a nem Isten szerinti szomorúságról. Ennek a fiatalembernek Isten szerinti szomorúsága volt a cselekedetei miatt, és ez a szomorúság megtéréshez vezette őt. Az istentelen szomorúság, vagy másképpen világi szomorúság önközpontú, csak önsajnálatot és áldozat-mentalitást eredményez, amely valaki mást okol a problémáiért. 
Ez a gondolkodásmód természetesen nem vezet megtéréshez, és megtérés nélkül nincs visszatérés az Atyához.

A fiatalember rosszul érezte magát a bűnei miatt, és felismerte, hogy mind a természetes, mind a mennyei Atyja ellen vétkezett. Ez volt a kezdete a teljes helyreállásának mindkettejük felé. 
Ma, ha keresed az Urat, ne hagyd, hogy bármi közéd és Közé álljon! 
Ha Istentől jövő szomorúságot érzel, vidd hozzá és Ő megbocsátja és eltörli örökre. 
Ez megváltoztatja a napodat – és életed következő részét is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése