2017. június 9., péntek

Megerősítés

Az Úrban bízok, ezért megtagadok minden negatív dolgot az életemben!
SIKERES vagyok! Az Úr gyermeke vagyok, a Királyok Királyának a gyermeke!
Az Úrban bízok, ezért nem félek! BÁTOR vagyok! Ha az Úr velem  ki ellenem!
Az Úrban bízok ezért nem aggódok! HITBEN járok és nem látásban!
Az Úrban bízok ezért nem vagyok depressziós! BOLDOG vagyok!
Az Úrban bízok ezért nem vagyok már fogságban! SZABAD vagyok!
Az Úr az én szabadítom, megváltóm!
Akit az Úr megszabadít,az TELJESEN szabad!
Kihozott Egyiptom Földjéről és elég bátor vagyok, hogy bemenjek az ígéret Földjére!
Az Úrban bízok, ezért megtagadok minden átkot, betegséget! Hisz ELVÉGEZTETETT!
Hittel átveszem a gyógyulásomat, mert az Úr az én Gyógyítom!
ÁLDOTT vagyok! Ámen💖


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése