2023. november 4., szombat

BOLDOG MINDENKI, AKI AZ URAT FÉLI ÉS AZ Ő ÚTJÁN JÁR❣️

Hiszem, hogy a mi Istenünk szerető Isten! Nincs nála szeretet-teljesebb!

Áldást ad aki az Ő útján jár! Megbocsájt minden bűnünket, ha töredelmes szívvel megvalljuk azt! Mindazonáltal Ő a BÍRÓ is, Ő ÍTÉL is és aki letér az Ő útjáról vagy tévelyeg, felemás-félszívű, langyos keresztény annak aképen adja meg ami jár neki a mostani életében is és odaát is!

Mint ahogy mi szülők is a gyermekeinkkel bánunk, szeretetből szabályokat adunk nekik, meg is büntetjük őket és addig tereljük őket, amíg visszatalálnak a jó útra....

Ma hajlamosak vagyunk csak az áldásáról, a csak szerető Istenről beszélni és egy kicsit én úgy látom elmegyünk a hiper-kegyelem felé. 
Több mint két éve osztom meg tanításokat és azt figyeltem meg, hogy cím alapján, ha nekünk kedvező akkor elolvasom azt, ha van benne valami ami egy kicsit már nehezebb, egy kicsit ráz, azt kihagyom, mert az akkor nincs is :) ha nem figyelek rá.
A másik, hogy rohanok, nem érek rá, ezért az igeképekre mindig van időm, tanításokra már nincs....pedig -tudás nélkül elveszik az én népem- mondá Jézus!

Hajlamosak vagyunk úgy gondolni, hogy már nem vagyunk törvény alatt, miránk már az Újszövetség vonatkozik és ezért nem is vonatkozik ránk úgy már Isten törvényei és egyébként is majd Ő úgy is megbocsát mindig nekünk! Ha nem is tudatosan de sokszor így gondolkodunk,aztán lapozzunk...és szaladunk tovább.

A SZERETET törvénye mindent befed!!! Aki szereti Istent és felebarátait az nem vétkezik tudatosan vagy ismételten! 

,,A ki ismeri az én parancsolataimat és megtartja azokat, az szeret engem; a ki pedig engem szeret, azt szereti az én Atyám, én is szeretem azt, és kijelentem magamat annak. ,,
János Evangyélioma 14. rész 21.

Csak egy példát említsek meg: a parázna asszonyt akit megakartak kövezni...Csak annyit kért tőle, hogy ,,ne vétkezz többet,, Megbocsájt, de kéri, hogy NE tedd többé!

S újra elesünk, meghajlunk, bocsánatot kérünk és Ő újra és újra megbocsát! Lassan, szépen annyira érzékennyé teszi a lelkiismeretünket, hogy riadót fúj már előtte, mielőtt megtennénk és ad hozzá ERŐT is, -amit utólag nem is értünk, hogyan tudtunk ennyire erősek lenni :) - hogy ellen tudjunk állni.....


,, Az igazak segedelme pedig az Úrtól van; ő az ő erősségök a háborúság idején. ,,

Zsoltárok könyve 37. rész 39.

.....és elvégzi bennünk a szabadulást! 

"Azért ha a Fiú megszabadít titeket, valósággal szabadok lesztek." János 8:38

Halleleluja! ERRE kell törekednünk mindenkor! 






Megkérdeztem az Urat, miért van az, hogy valaki meggyógyul valaki pedig nem, pedig van hite?
Válasza ez volt:
Tudod mit mondott a Százados, amikor kért, hogy gyógyítsam meg az ő szolgáját?!
-CSAK EGY SZÓVAL MOND!- és meggyógyul az én szolgám!
A katona parancsot ad a szolgájának, hogy tegye ezt vagy azt..kimondja szavakkal!


Vagyis Jézus szavára IGÉJÉRE-van szükségünk mindig mindenkor! 
Mint amikor teremtette a világot és a Szent LEGYEN szava megteremtette azt! 
Ma sincs másképpen! 

Ki kell mondani az Ő szavát, mondani és mondani és mondani és mondani, vagyis megvallani-kihirdetni! Mert a hit a nem látott dolgok valósága....vagyis hisszük, hogy az már megvan és a hitünk és a megvallásunk fogja elhozni nekünk azt! 
A szellemiből a fizikális világba! 

Miért kell ismételni ezt? Van bennünk sok sok nem tudatos ellenállás, tradíciók, tév-tanítások szülőktől, tanároktól stb..Vannak olyan gonosz ördögi támadások, amik csak ima és böjt által megy el, hisz imánál koncentrálunk egy dologra, ezáltal erősebb az,  a szellemünk is sokkal erősebb amikor nem eszünk, az energiánkat nem veszi el az emésztés. 

„És arcomat az Úr Istenhez emeltem, hogy keressem Őt imádsággal, könyörgéssel, böjtöléssel, zsákban és hamuban. És imádkoztam az Úrhoz, az én Istenemhez, és vallást tettem, és ezt mondtam: Kérlek, oh Uram, nagy és rettenetes Isten, Aki megtartja a szövetséget és a kegyességet azoknak, akik őt szeretik és teljesítik parancsait, vétkeztünk és gonoszságot míveltünk, hitetlenül cselekedtünk és pártot ütöttünk Ellened, és eltávoztunk a Te parancsolataidtól és ítéleteidtől”.
Dn 9,3-5

Az angyalok is az imánkra kezdenek el cselekedni, lásd Dánielnél /


Nem azzal, hogy kegyelmes az Úr, csupa szeretet és elkövetem újra és újra.....csak erről nem tudtam még lemondani, de imádkozom érte...és ennyi.
NEM ennyi, mert Ő ténylegesen megszabadító Isten és tényleg megtud szabadítani.
Van úgy, hogy sírva, térdelve kell könyörögni és újra és újra és elvisz arra a szintre, arra a csodára, hogy másnap már nem tudsz rágyújtani például-pedig akarsz egy jó kávé mellé, de már nem tudsz!
Vagy napokig eszedbe sem jut a lábad fájdalma mert már nem fáj...és jéééé felocsúdsz, hogy megszabadított ebből a betegségből! Halleluja, nézed a helyét és már nincs ott :), dicsőség az Úrnak mindörökké!!

Hajlamosak vagyunk arról beszélni, hogy a világvégén vagyunk, hogy várjuk őt vissza, de nem beszélni arról, hogy lesz egy ítélet is! Mindenki amit vet azt aratja le!

Még nem késő, még tart a kegyelem korszaka, még most meglehet térni, még most TELJESEN át lehet adni MINDEN területet az életünkben Istennek!


Mai tanítás ajánlatom:
Derek Prince - Mindent megrázok 1-2.rész
https://www.youtube.com/watch?v=gaL_t5_Kyv8&t=102s

,,Mondd meg azért népednek: Ezt mondja a Seregek URa: Térjetek meg hozzám, így szól a Seregek URa, és én is hozzátok térek! - mondja a Seregek URa. 
Ne legyetek olyanok, mint elődeitek, akiknek a régebbi próféták ezt hirdették: 
Ezt mondja a Seregek URa: Térjetek meg gonosz útjaitokról és gonosz tetteitekből! De ők nem hallgattak és nem figyeltek rám - így szól az ÚR. Hol vannak elődeitek?!
És a próféták talán örökké élnek? De az én igéim és rendelkezéseim, amelyeket megparancsoltam szolgáim, a próféták által, utolérték elődeiteket! 
Azután megtértek, és ezt mondták: Úgy bánt velünk a Seregek URa, ahogyan útjaink és tetteink miatt jónak látta.,, Zak. 1,3-6

Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése