2017. január 29., vasárnap

MEGVALLÁS AZ ÁSPISKÍGYÓ MÉRGE ELLEN


A sértő, bántó szavak nem jutnak el a szívemig, nem szomorítják meg a lelkemet és nem hordozom ezeket az elmémben, mert a szellemem, lelkem és testem szeretet-burkáról lepattannak, és a tengerbe vetik magukat, és ott plántáltatnak el, így ott maradnak örökre, Jézus Nevében.
Ellenállok a lelki terror szellemének, és az megtörik az életem felett, Jézus Nevében.
Ellenállok továbbá a szellemi zaklatás minden fajtájának, minden egyes megjelenési formájának, akár szavakban, akár tettekben, akár gondolatokban; ezek eltávoznak az életemből, Jézus Nevének hallatán, a hit parancsszavára.
Az önsajnálat, a depresszió és a bosszúvágy felkel az életemből, és a tengerbe veti magát, Jézus Nevében.
Nincs olyan démon, sem mennyben, sem földön, sem föld alatt, aki képes lenne ellopni az Úrtól való örömömet és szent vér által vásárolt békességemet, Jézus Nevében.
Természetfeletti békességben, örömben és teljességben, isteni erőben, kegyelemben és megigazultságban járok.
Lelkemet átadom a hatalmas Vigasztalónak, a drága Szent Szellemnek, aki megvigasztalja, helyreállítja és megvidámítja lelkemet, így minden bántás ellenére az Úr örömében és teljességében járok, folytonosan és mindenkor, minden körülmény között.
Valamint megbocsátok mindazoknak, akiknek száján keresztül az ördög bántani akart, és megparancsolom ezeknek a démonikus és sanyargató erőknek és a nyelvük alatt lévő vipera mérgének, hogy rajtuk keresztül többé meg ne nyilvánuljanak az életemben, a családomban, és a szeretteim életében.
Szeretted az igazságot és gyűlölted a hamisságot; annak okáért felkent téged az Isten, a te Istened, örömnek olajával a te társaid föle. (Zsid. 1,9)
Mivel szeretem az igazságot és gyűlölöm a hamisságot, felkent azért az Isten, az én Istenem örömnek olajával, az én társaim felett.
Így az én ruháim mindenkor fehérek, és az olaj az én fejemről el nem fogyatkozik. (Préd. 9,10)
ÁMEN



Bolla Tamás megosztása-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése