2017. január 28., szombat

Prófétai Áhítatok- Lana Vawser próféciája



Hol vannak azok, akik elidőznek a jelenlétemben most, a gyorsulás időszakában?
VOLT EGY TALÁLKOZÁSOM ISTEN SZÍVÉVEL, AMELYNEK SORÁN HALLOTTAM, AHOGY FELKIÁLTOTT: "HOL VANNAK AZOK, AKIK ELIDŐZNEK? HOL VANNAK AZOK, AKIK ELIDŐZNEK A JELENLÉTEMBEN MOST, A GYORSULÁS IDŐSZAKÁBAN?"

Nemrég volt egy erőteljes találkozásom Isten szívével, amelynek a hatására megtörten kezdtem vágyakozni Őutána, hogy dicsőségesebben és mélyebben átélhessem. Ez egy olyan élmény volt, ami nagyon mélyen megindított. Az, hogy ennyire mélyen megtapasztaltam az Ő szívét, egy gyökeres változást hozott bennem. Az, hogy ennyire mélyen hallottam a szíve vágyakozását, újra felébresztett engem, ez a mélyebbről jövő kiáltás, hogy tegyem le az életemet és mindent, hogy MEGISMERJEM ŐT! Hogy szolgáljak Neki! Hogy szeressem Őt! Hogy imádjam Őt! Hogy az életem MEGINDÍTSA AZ Ő SZÍVÉT!

Annyira mélyről jövő, annyira epekedő volt ez az Isten szívéből felfakadó kiáltás, ez a vágyakozás, amit hallottam, hogy tűzre lobbantott, de ugyanakkor mély fájdalmat is okozott a szívemben... Ezt hallottam Tőle...

"HOL VANNAK AZOK, AKIK ELIDŐZNEK? HOL VANNAK AZOK ELIDŐZNEK A JELENLÉTEMBEN MOST, A GYORSULÁS IDŐSZAKÁBAN?"

ELIDŐZNI: ott maradni valahol, tovább, mint ameddig kellene, amikor vonakodik az ember attól, hogy elmenjen. (egy definíció a Google-ról)

Ettől teljesen megsemmisültem!!!! Attól, hogy ilyen mély vágyakozással hallottam Isten szívét az Ő népe iránt, egy ennyire mélységes epekedéssel, hogy ismerhesse a népét és hogy a népe élvezze az Ő jelenlétét. Hogy egyszerűen csak Vele legyenek, leüljenek együtt, mint két jó barát, akár szavak nélkül, csak úgy egymásnak örülve.

"Mert jobb egyetlen nap nálad, mint ezer máshol!Jobb Istenem Templomának küszöbén állni, mint a gonoszok sátrában lakni!" (Zsoltárok 84:10 EFO)

Az Úr arról beszélt hozzám, hogy most, a felgyorsulás időszakában van egy kísértés arra, hogy NE IDŐZZÜNK EL OTT, pedig most, a felgyorsulás időszakában MÉG INKÁBB TUDATOSAN KELL Isten népének ELIDŐZNI az Ő jelenlétében!!!!!

"Ahogy a népem IGENT mond Nekem ebben az időszakban, Rám várva, gyönyörködve Bennem, leülve Velem, Én felemelem AZOKNAK A TÁRSASÁGÁT, AKIK ELIDŐZNEK, és ők lesznek azok, akik ISMERNI FOGJÁK az ÉN SZÍVEM titkait és elmélkedéseit!!!!!!!!"

Az Úr megmutatta nekem annak a veszélyét, hogy az embert magával ragadják "a felgyorsulás szelei", és ebben az időszakban a küszködés, az önmagunk előretolása, a "saját királyságunk építése" mind abból az életformából fognak fakadni, ami nem szokott elidőzni. Ahogy Isten népe ELIDŐZIK az Ő jelenlétében, az Ő Szelleme kezeli, megtöri és meggyógyítja azokat a problémás dolgokat.

Ebben az időszakban az "ELIDŐZÉSÜNK" KELL, HOGY LEGYEN A FONTOSSÁGI SORRENDBEN EZ ELSŐ!!

"Meg fogjátok ismerni azokat, akik ELIDŐZNEK a jelenlétemben ebben az időszakban, mivel ők egy MÉLY NYUGALOMMAL járnak, ami KÉZZELFOGHATÓ, és látni fogjátok a szívem titkainak a kijelentéseinek a tüzét a szemeikben. Akik elidőznek, meg fogják látni az életük legnagyobb FELEMELKEDÉSÉT ebben az időszakban, amit egyedül az Én Szellememnek a szele fog cselekedni. A felgyorsulás időszaka nem azt jelenti, hogy az ember "elfoglaltabb" lesz tőle, hanem azt, hogy Én gyorsabban teszem a dolgokat. Az áttörés nagy lendülettel és nagy sebességgel történik. De minél erősebben fújnak a gyorsulás szelei, annál többet kell ELIDŐZNÖTÖK, Én népem."

Akkor az Úr Józsuét mutatta nekem a 2 Mózes 33:9-11-ből:

"Valahányszor bement Mózes a sátorba, felhőoszlop ereszkedett le, és megállt a sátor bejáratánál. Így beszélt Mózessel az ÚR. 2Móz 33,10Amikor az egész nép látta, hogy ott áll a felhőoszlop a sátor bejáratánál, az egész nép fölkelt, és mindenki leborult sátra bejáratánál. 2Móz 33,11Az ÚR pedig színről színre beszélt Mózessel, ahogyan egyik ember beszél a másikkal. Amikor visszatért a táborba, a szolgálatára rendelt ifjú, Józsué, a Nún fia NEM TÁVOZOTT EL A SÁTORBÓL!!"

Józsué még ELIDŐZÖTT ott!! Mózes ELIDŐZÖTT!! Ábrahám ELIDŐZÖTT!! Dávid ELIDŐZÖTT!!

Van egy igazán mély és dicsőséges meghívás, ami arra szól, hogy ELIDŐZZÜNK az Ő jelenlétében ebben az időszakban. A legnagyobb örömöt az jelenti, hogy megismerjük Őt és az Ő szívét hordozzuk. Hogy tudjuk, miről álmodik Ő! Hogy tudjuk, mik a szívének a titkai.

Az Úr KUTAT utánunk és most ELŐHÍVJA AZOKAT, AKIK ŐT KUTATJÁK!

"Hol vannak azok, akik elidőznek? Hol vannak azok, akik elidőznek most, a gyorsulás időszakában?""

A szemei körbejárnak! A szemei kutatnak! Ő keres! Vajon ettől nem érzed megsemmisülve magadat? A Mindenható Isten szíve keresi azokat, akik ELIDŐZNEK. Miért? Azért, hogy KIJELENTHESSE a szívét és közösségben lehessen a népével.

"Az Örökkévaló bizalmába fogadja, akik imádják őt, és szövetségére tanítja őket." - Zsoltárok 25:13 (EFO)

Ebben az ELIDŐZÉSBEN annyira benne van az Ő szívének a mélysége és a Szellem folyóiba olyan mélyen lép be Isten népe, ahogy még soha nem tapasztalták.

Isten szívének a felfedezése SOHA NEM ÉR VÉGET, és Ő most meghív téged és engem, hogy menjünk be oda. Ne vegyük könnyelműen az Ő meghívását! Ne söpörjük félre az Ő kérdését. Kiáltsunk fel együtt, hogy a Szelleme OLYAN MÉLYRE égesse belénk ezt a kérdését, hogy MEGINDULJUNK tőle! Hogy ki legyünk rázva a közöny minden területéről és ráébredjünk egy mélyebb bensőséges kapcsolatra és barátságra a Szeretettünkkel.
TUDATOSAN HÍVJUK MEG az Ő Szellemét, hogy MEGÍTÉLJEN BENNÜNKET!

Most, a felgyorsulás időszakában legyen a fontossági sorrendünk első helyén az ELIDŐZÉS. Vetődjön ránk a szeme és legyen a kérdésére a válasz a mi ÉLETÜNK és a HELYEZKEDÉSÜNK...

"HOL VANNAK AZOK, AKIK ELIDŐZNEK? HOL VANNAK AZOK, AKIK ELIDŐZNEK MOST, A FELGYORSULÁS IDŐSZAKÁBAN"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése