2017. január 27., péntek

Derek Prince - Miért nem viszed az ügyedet Istenhez?

Hívd segítségül az Urat...


„Uram, Istenem, téged hívtalak segítségül, és te meggyógyítottál engem!” (Zsoltárok 30:3)

A Biblia egyik legnagyobb áldása számomra mélységes egyszerűsége. A legsúlyosabb állítások a legegyszerűbb és legrövidebb szavakban jelennek meg. Az itt idézett versben {az angolban} egyik szó sem több egy szótagnál. Tizennégy egytagú szó, mégis ezek az egyszerű szavak milyen hatalmas igazságot fejeznek ki!

Végig az egész Bibliában Isten úgy jelenti ki magát, mint a népének gyógyítóját. Izraelnek Egyiptomból való szabadulása után jelentette ki: „Én vagyok az Úr, a te gyógyítód.” (2.Mózes 15:26.) Ezt úgy is lehet fordítani: Én vagyok az Úr, a te orvosod. Tizenkét évszázaddal később megerősítette: „Én, az Úr, meg nem változom.” (Malakiás 3:6.)

Az Újszövetségben Jakab ezt írta a keresztényeknek: „Beteg-é valaki köztetek? Hívja magához a gyülekezet véneit, és imádkozzanak felette, megkenvén őt olajjal az Úrnak nevében. És a hitből való imádság megtartja a beteget, és az Úr felsegíti őt.” (Jakab 5:14-15.) Hálás vagyok Istennek az orvosokért és nővérekért és mindazokért, akik segítik a betegeket és erőtleneket. De az igazi gyógyító, maga Isten. A gyógyulás csatornái változhatnak, de a forrás mindig ugyanaz.

Talán te is valamilyen betegségtől szenvedsz, valamilyen elnyomástól a testedben, valamilyen tehertől, amitől az Úr boldogan megszabadítana. Gondoltál már arra, hogy segítségül hívd az Urat? Gondold meg, milyen egyszerű szavak: „Segítségül hívtalak, és te meggyógyítottál engem.” Néha átsiklunk egyszerű, kézenfekvő dolgok felett.

Miért nem viszed ügyedet Istenhez? Én már sokszor megtettem, és Ő meggyógyított. Hiszem, hogy ugyanezt fogja tenni veled is.

A hit megvallása:
Uram, Te vagy az én Teremtőm és Megváltóm. Ahogy abban bízom, hogy megmented a lelkemet, ugyanígy bízom abban is, hogy meggyógyítod a testem.

Forrás: Derek Prince (Dallamok Dávid hárfáján)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése