2017. január 29., vasárnap

Gloria Copeland: Tarts ki az Igében!


Kenneth és én így szereztünk meg mindent, amink van.
(1) Hittünk Isten Igéjében, (2) kértük és (3) elfogadtuk.
Soha nem volt könnyű, de megérte. 
Ne hagyd az ördögnek, az embereknek, vagy a körülményeknek, hogy lebeszéljenek arról, amit hiszel. Még ha hosszú ideig is kell megállnod hitben, amíg végre meglátod – ne add fel! 
Amikor feladod, hagyod elveszni. Isten Igéjének kitartó diétája folyamatosan erősíti a hitedet. 
A folyamatos igei táplálkozás nélkül a hited gyengévé válik. Annál több, mint amiben hiszel, nem valósulhat meg. Találj Igéket az imád támogatásához. Ha ragaszkodsz hozzá, a válasz valóságba jön.

A Zsidók 11,1 mondja: ,"A hit pedig a reménylett dolgoknak valósága és a nem látott dolgokról való meggyőződés." 
Az Istenbe és az Igéjébe vetett hited előhozza a remélt és elhitt dolgokat a szellemi birodalomból, és behozza a fizikai világba. 
Hova jutottam volna, ha nem használtam volna a hitemet, és nem töltöttem volna időt az Igében, hogy változásokat hozzon. Még mindig depressziós és mélabús lennék. Ma az életem jobb, mint bármikor. De több időt is töltök az Igével, mint valaha. Bizonyos időn túl, az életed így egyre jobb és jobb lesz. A Biblia szerint ezek ,"a menny napjai a földön". (5Mózes 11,21
Hajlandó vagy megfizetni a hitben járás árát, és ebben a győzelemben járni? Vagy úgy akarsz élni, beszélni mint a világ, és legyőzött akarsz maradni? Én szeretek Isten Igéje szerint élni és szabad lenni. Ezt ajánlom neked is. Tedd meg! Ez a te választásod. A hit embere lehetsz! 
Nem fog csak úgy megtörténni, de meg tudod tenni! És már ma elkezdheted. 
Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése