2017. január 30., hétfő

KENNETH COPELAND- IGAZ VAGY!

...nincsen saját igazságom a törvényből, hanem van igazságom a Krisztusban való hit által, Istentől való megigazulásom a hit alapján. (Filippi 3,9)



Nem érdekel, milyen nagy hibát követtél el tegnap, vagy hányszor rontottad már el a dolgokat, azt akarom, hogy úgy kezdd ezt a napot, hogy tudod: igaz vagy! Nem azért, mert bármit is tettél, hanem mert a Jézusban való hit által elfogadtad Isten megigazultságát.

Csak nézd meg a sok-sok jó dolgot, amit Isten Igéje szerint a megigazultság lehetővé tesz:

"Az igaz virágzik, mint a pálmafa" (Zsoltárok 92,12).

"Az igazak javán örül a város" (Példabeszédek 11,10).

"Az igazaknak pedig magva megszabadul" (Példabeszédek 11,21).

"Mert az Úr szemei az igazakon vannak, és az Ő fülei azoknak könyörgésein" (1Péter 3,12).

"Mert Te, Uram, megáldod az igazat, körülveszed a Te jóvoltoddal, mint egy pajzzsal" (Zsoltárok 5,12).

"Ha igazak kiáltanak, az Úr meghallgatja, és minden bajukból kimenti őket" (Zsoltárok 34,17).

"Ifjú voltam, meg is vénhedtem, de nem láttam, hogy elhagyottá lett volna az igaz, sem hogy magzatja kenyeret kéregetett volna" (Zsoltárok 37,25).

"Az igazak öröklik a földet, és mindvégig rajta lakoznak" (Zsoltárok 37,29).

"Szereti az Úr az igazakat" (Zsoltárok 146,8).

Ne hagyd, hogy az ördög kiraboljon bármelyik áldásból azzal, hogy azt mondja, nem vagy rá méltó. Rázd le! Kiáltsd hangosan:

"Én Isten megigazultsága vagyok!"

Majd lépj ki hitben, és élvezd azokat a kiváltságokat, amelyeket Isten elkészített neked!

Igei olvasmány: Róma 3,21-28

K.Copeland.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése