2017. augusztus 14., hétfő

Derek Prince: AZ ÚR MEGGYÓGYÍT

"Uram, Istenem, téged hívtalak segítségül, és te meggyógyítottál engem!" 

(Zsoltárok 30,3)



A Biblia egyik legnagyobb áldása számomra mélységes egyszerűsége. A legsúlyosabb állítások a legegyszerűbb és legrövidebb szavakban jelennek meg. Az itt idézett versben (az angolban) egyik szó sem több egy szótagnál. Tizennégy egytagú szó, mégis ezek az egyszerű szavak milyen hatalmas igazságot fejeznek ki!

Végig az egész Bibliában Isten úgy jelenti ki magát, mint a népének gyógyítóját. Izraelnek Egyiptomból való szabadulása után jelentette ki:
"Én vagyok az Úr, a te gyógyítód." (2Mózes 15,26.)

Ezt úgy is lehet fordítani: Én vagyok az Úr, a te orvosod. Tizenkét évszázaddal később megerősítette:
"Én, az Úr, meg nem változom." (Malakiás 3,6)

Az Újszövetségben Jakab ezt írta a keresztényeknek:
"Beteg-e valaki köztetek? Hívja magához a gyülekezet vénjeit, és imádkozzanak felette, megkenve őt olajjal az Úrnak nevében. És a hitből való imádság megtartja a beteget, és az Úr felsegíti őt." (Jakab 5, 14-15)

Hálás vagyok Istennek az orvosokért és nővérekért és mindazokért, akik segítik a betegeket és erőtleneket. De az igazi gyógyító, maga Isten. A gyógyulás csatornái változhatnak, de a forrás mindig ugyanaz.

Talán te is valamilyen betegségtől szenvedsz, valamilyen elnyomástól a testedben, valamilyen tehertől, amitől az Úr boldogan megszabadítana.

Gondoltál már arra, hogy segítségül hívd az Urat?
Gondold meg, milyen egyszerű szavak:
"Segítségül hívtalak, és te meggyógyítottál engem."

Néha átsiklunk egyszerű, kézenfekvő dolgok felett. Miért nem viszed ügyedet Istenhez?
Én már sokszor megtettem, és Ő meggyógyított. Hiszem, hogy ugyanezt fogja tenni veled is. Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése