2017. augusztus 11., péntek

Örömteli mindennapok: Tedd személyessé az Igét.

,,Igen, Isten kezdte el bennetek ezt a jó munkát. S ő folytatni is fogja mindaddig, amíg Krisztus Jézus vissza nem jön, és addig a napig tökéletesen be is fogja fejezni — ebben egészen biztos vagyok.,, -Filippi 1,6


Isten igéje nem fogja addig megváltoztatni az életed, amíg nem engeded, hogy személyes legyen. Isten igéjét a saját életedre kell alkalmaznod. A Biblia nem lesz erővel jelen az életedben, amíg nem lesz kifejezetten a tiéd az, amit mond.

Hogyan teszed Isten igéjét személyessé? Próbáld ki a tedd személyessé igetanulmányozási módszert. Bárki meg tudja csinálni, nem kell hozzá speciális eszköz, vagy magas teológiai végzettség.

Egyszerűen csak behelyettesíted a neved minden névmás és főnév helyére a Szentírásban. Például, ha a János 3:16-ot szeretném személyessé tenni, akkor az valahogy így nézne ki: "Mert Isten úgy szeretett engem (saját neved), hogy egyszülött fiát adta értem, hogy el ne vesszem, hanem örök életem legyen"

Filippi 1:6: "Éppen ezért meg vagyok győződve arról, hogy aki elkezdte bennem a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára.

Mondd ki hangosan az Igét,tegyél igei megvallásokat ,elyettesítsd be a neved a szövegbe , ez megerősíti a hited és bátorítani fog téged.

Úgy is átírhatod a verseket, mintha Isten személyesen hozzád szólna.

Tedd személyessé a Bibliát, kezdd el úgy olvasni mint Isten szerelmeslevelét, amit neked írt. Isten ajándéka lesz az! A Biblia olvasása nem csak arról szól, hogy az Ige tartalmát megismerjük, hanem arról is hogy az alkotóját megismerjük - személyesen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése