2017. szeptember 14., csütörtök

Csendes percek: ISTENBEN BÍZNI

,,Fiam, ne felejtsd el tanításomat, és parancsaimat őrizze meg szíved,
mert hosszú életet, magas életkort és jólétet szereznek azok neked!
A szeretet és hűség ne hagyjon el téged: kösd azokat a nyakadba, írd fel a szíved táblájára!
Így találsz kedvességre és jóindulatra Istennél és embereknél.
Bízzál az ÚRban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj!
Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja ösvényeidet.
Ne tartsd bölcsnek önmagadat, féljed az URat, és kerüld a rosszat!
Gyógyulás lesz ez testednek, és felüdülés csontjaidnak.,,
 Péld 3,1-8.

Édesapám egy másik államban volt lelkipásztor, és teljes életét a hivatásának szentelte. Inzulinos cukorbeteg volt. Egyik nap a nála tett látogatásomat követően azért fohászkodtam, hogy Isten ne hagyja őt egyedül meghalni. Három héttel később, egy vasárnap délelőtt telefonhívást kaptam, hogy holtan találták a lelkészi irodában. Fájdalmat és haragot éreztem, hogy magányosan halt meg. Mérges voltam a Jóistenre is, mert nem hallgatta meg az imádságomat. Sírva fakadtam.
Azután a fenti versek jutottak eszembe. Bár még mindig éreztem haragot, vigasztalást kerestem az imádságban és bibliaolvasásban. Olvasás közben Istenhez kiáltottam, és sokszor Bibliával a kezemben aludtam el. Nem sokkal a temetést követően újra kezdtem érezni Isten békességét.
Istenben bízni azt jelenti, hogy a történések ellenére is hiszünk, mert az ő igéje igaz, és mi engedelmeskedni akarunk annak. Bármit is élünk át, egy szerettünk elvesztését, vagy problémákat a munkahelyünkön, családunkban, vagy kapcsolatainkban, Istenben mindig bízhatunk.

Imádság: Istenünk, segíts nekünk tebenned hinni és mindig engedelmeskedni a te igédnek. A körülményeinktől függetlenül segíts bízni szeretetedben és hűségedben! Ámen.

Amikor minden sivárnak tűnik, gondoljunk arra, hogy Isten mindent jobban lát.
Yolando S. Cooksey (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A LELKIPÁSZTOROKÉRT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése