2016. május 18., szerda

Andrew Wommack- Legyőzött vallásos előítélet- A Szent Szellem (2.)



Minden arra utalt, hogy megkaptam a Szent Szellem keresztségét, de nem szóltam nyelveken. De miért? Korábban ellene szóló tanításokat kaptam. Olyan gyülekezetben nevelkedtem, ahol nem hittek a szent Szellem keresztségébe, és azt tanították, hogy a nyelveken szólás az ördögtől van. A tudatlanság és téves tanítás előítéletet épített ki bennem ez ellen az ajándék ellen. Hiába állt rendelkezésemre a nyelveken szólás, a negatív érzések és a félelem meggátolták, hogy használni merjem.
Hosszú időbe telt mire elmém annyira megújult, hogy megértettem, mit mond Isten Igéje erről az új kapcsolatomról a Szent Szellemmel. Két és fél évvel a Szent Szellem keresztségem után felfedeztem, hogy a nyelveken szólás Istennek a mára is vonatkozó ajándéka. További hat hónap telt el mire eleget értettem meg ahhoz, hogy engedjek a Szent Szellemnek, és ténylegesen szóljak nyelveken. Amíg nem értettem meg, mit mond erről Isten Igéje, a hitem nem volt elég erős ahhoz, hogy éljek vele (Róma 10,17).
Ha nem lettek volna a vallásos előítéleteim, szólhattam volna nyelveken, mihelyt betöltött a Szent Szellem. De azok a gondolatok visszatartottak attól, hogy élvezzem Isten ajándékát, mert a gyökerük hitetlenség volt. Amíg le nem győztem őket, és el nem jutottam arra a pontra, ahol önkéntesen kiléptem belőlük, addig nem tudtam nyelveken szólni. De mihelyt ezt megtettem, életem éppolyan drámai módon megváltozott, mint amikor a Szent Szellem keresztségét megkaptam!
Nem kötelesség nyelveken szólni: kiváltság! Azon kívül semmi okunk nincs rá, hogy ne tegyük! A nyelveken szólás felszabadítja Isten erejét az életünkben. Rendelkezésre áll minden Szent Szellem által keresztelt hívőnek. Nem is hinnéd, mennyit veszítesz, ha nem szólsz nyelveken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése