2016. május 20., péntek

Ne félj!

Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítlek,söt megsegítlek, és igazságom jobbjával támogatlak.- Ésaiás 41/10

 


Tudtad, hogy a Bibliában 365-ször szerepel a ´´Ne félj!´´ kifejezés? Tehát minden napra jut egy, ami nem véletlen, hisz véletlenek nincsenek. Az Úr ilyen nyomatékosan tudtunkra adta, hogy ne féljünk! Ha Ö ezt mondta, akkor mi meg tudjuk tenni! Mert Istennek minden szava IGAZ! Ragadd meg magadnak ezt a kijelentett igazságot, és így cselekedj! A félelem minden embert megkísért, hogy kételyt hozzon, és eltávolítson az Úrtól! De te ennek állj ellen! Hogyan? 
Úgy hogy nem a saját erődben bízol, hanem Isten erejében! Isten veled van, nem hagy el téged, el nem távozik tőled!

Minden gondotokat Őreá vessétek, mert néki gondja van reátok. 1Péter 5/7

Vesd tehát az Úrra minden terhedet, add át néki a problémáidat, Ö visel gondot rólad! Ne félj, és ne aggógj tovább! Higgy Isten erejében.

Én vagyok az Úr, minden élőnek az Istene. Van-e számomra lehetetlen? Jeremiás 32/27

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése