2016. május 19., csütörtök

Igei megvallások

Isten erejében járni

Az én erőm ékessége Te vagy; a Te jóakaratoddal emeled fel az én szarvamat. Hálát adok Neked Uram, hogy megtaláltál engem, szent olajoddal kentél fel engem, állandóan velem van a Te kezed, sőt a Te karod erősít meg engem. Velem van a Te hűséged és kegyelmed, és a Te neveddel magasztaltatik fel az én szarvam. (Zsolt. 89,17. 20–21. 24.)



Uram, teljes tetszésedre és örömödre akarok lenni, mert meg van írva: Az Úr öröme az én erősségem. (Neh. 8,10.)

Az Úr az Ő népének ereje, és az Ő felkentjének megtartó erőssége. Az Úr az én erőm, az Úr az én életemnek erőssége. Erős vagyok, mert az Úr az én erősségem. (Zsolt. 28,8. 27,1.)

Isten az, aki felövez engem erővel, és tökéletessé teszi utamat. Kívánom az Urat és az Ő erejét; keresem az Ő orcáját szüntelen. (Zsolt. 18,32. 105,4.) Áldott vagyok, mert Te vagy az én erősségem, s a Te ösvényeid vannak szívemben. Erőről erőre jutok, míg megjelenek Isten előtt a Sionon. (Zsolt. 84,5. 7.)

Én az örökkévaló Istenben bízom, ha megfáradok erőt ad, ha erőtlen vagyok, erőmet megsokasítja. Az Úrra várok, így erőm megújul, szárnyra kelek mint a saskeselyű, futok és nem lankadok meg, járok és nem fáradok el. (Ésa. 40,28–29. 31.)

Az Úrhoz méltón járok, az Ő teljes tetszésére. Minden jó cselekedettel gyümölcsöt termek, és növekszem az Isten megismerésében. Minden erővel meg vagyok erősítve az Ő dicsőségének hatalma szerint minden kitartásra és hosszútűrésre örömmel. Újjászülettem, mindenre van erőm a Krisztusban, aki engem megerősít. (Kol. 1,10–11. 2Kor. 5,17. Fil. 4,13.)

Isten az én oldalamon áll. Isten bennem lakozik és velem jár, ki lehet ellenem? (2Kor. 6,16. Róm. 8,31.)

Én az Istentől születtem, és a bennem lévő hit legyőzte a világot, mert nagyobb Ő, aki bennem van, mint az, aki e világban van. (1Ján. 4,4. 5,4.)

Őbenne vagyok, nincs saját igazságom a törvényből, hanem Istentől van az igazságom a Krisztusban való hit által: hogy megismerjem Őt és az Ő feltámadásának erejét. (Fil. 3,9–10.)

Az Ő isteni ereje mindennel megajándékozott engem, ami az életre és istenfélelemre való. Igen nagy és becses áldásokkal ajándékozott meg engem, hogy azok által az isteni természet részesévé legyek. (2Pét. 1,3–4.)

Jézus nekem adta a nevében lévő hatalmat. Ezáltal amit megkötök a földön, a mennyben is kötve lesz; és amit megoldok a földön, a mennyben is oldva lesz. (Mát. 18,18.)

Erős vagyok az Úrban és az Ő hatalmának erejében. Felöltöm Isten minden fegyverét, hogy megállhassak az ördögnek minden ravaszságával szemben. Jézus Krisztus nevében hatalmam van a sötétség minden ereje felett. Felöltöm Istennek minden fegyverét, hogy ellenállhassak ama gonosz napon, és mindeneket elvégezvén megállhassak. Előállok, körülövezvén derekamat igazsággal, és felöltve a megigazultság mellvasát, és felsaruzva lábaimat a békesség Evangéliumának készségével. Mindezekhez fölveszem a hitnek pajzsát, amellyel ama gonosznak minden tüzes nyilát megoltom. Az üdvösség sisakját is fölveszem és a Szellemnek kardját, amely az Isten Igéje. Minden imádsággal és könyörgéssel imádkozom minden időben engedelmesen a Szellem által minden szentekért. Mindezek által eljutok Isten fiainak dicsőséges szabadságára. (Ef. 6,10–18. Róm. 8,21.)
Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése