2016. május 20., péntek

Kenneth E. Hagin

Az én javamra


 És [Isten] szeretni fog téged, és megáld téged, és megsokasít téged; és megáldja a te méhednek gyümölcsét, és a te földednek gyümölcsét: gabonádat, mustodat és olajodat; teheneid fajzását és juhainak ellését azon a földön; amely felől megesküdt a te atyáidnak, hogy néked adja azt. Áldottabb leszel minden népnél; nem lesz közötted magtalan férfi és asszony, sem barmaid között meddő. És távolt tart az Úr tőled minden betegséget, és az Egyiptomnak minden gonosz betegségét, amelyeket ismersz; nem veti [nem engedi vetni] azokat tereád…
- 5Mózes 7,13-15.



“És (Isten) szeretni fog téged…” Szeret téged! Szeret téged! És betegséget helyez rád? És azt cselekszi, hogy csecsemőkorodban meghalj? És azt cselekszi, hogy halva szüless meg, vagy betegen és nyomorékon?

Nem! Nem! Nem! Nem azt mondják a szent Írások!

— De ez ránk már nem vonatkozik, Hagin testvér.

Biztos vagy ebben? Az első Korinthusi levél az Újszövetségben van, ugye? Nézzük meg az 1Korintus 10,11-et, hogy megtudjuk, az isteni egészség hozzánk tartozik-e: “Mindezek pedig példaképpen [előkép gyanánt] estek rajtuk [Izraelen] megírattak pedig [Kinek írattak meg? - a zsidóknak? Nem!] a MI tanulságunkra, akikhez az időnek vége elérkezett.”

Dicsőség az Úrnak! Az 5Mózes 7,13-15 az én javamra írattak meg. Az én tanulságomra íratott meg!

Megvallás: Készítsd el a saját megvallásodat az 5Mózes 7,13-15 alapján: “Az Úr szeret engem… Ő megáld engem… Ő megáldja az én gyermekeimet…” (és így tovább)






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése