2016. május 19., csütörtök

Kenneth Hagin : Megfosztva!

Lefegyverezvén a fejedelemségeket és a hatalmasságokat,azokat nyilvánosan megszégyenítette és mutogatta, győzelmet aratván felettük a keresztfa által.
 — KOLOSSÉ 2,15.

 



És az ellenséges fejedelmeket és hatalmasságokat lerázta magáról, és bátran közszemlére tette õket, mint az Õ gyõzelmének tárgyait…— Kolossé 2,15. 


A Biblia itt azt tanítja nekünk, hogy Jézus semmivé tette a sátánt és diadalmaskodott felette. Egy másik fordítás szerint: kifosztotta õt. Mitõl fosztotta meg a sátánt? Az ember feletti hatalmától. Amikor Jézus semmivé tette a sátánt és megfosztotta hatalmától, te voltál az Krisztusban,
aki elvégezte ezt a munkát. Krisztus téged képviselt, helyetted cselekedte ezt meg. Érted tette meg. Amit Krisztus tett meg, a te javadra lett írva. Helyettesítõdként cselekedett. (Õ helyetted tette meg, Isten pedig neked tulajdonította, úgy, mintha te magad tetted volna meg!)
Nem, mi nem azzal dicsekszünk, hogy mik vagyunk a hústest szerint. (Test szerint nem sokra visszük.) Arról beszélünk, hogy ki vagy te a Krisztusban. Mondhatod: Krisztusban legyõztem a sátánt. Megfosztottam a hatalmától. És amikor Jézus feltámadt a halálból, én is feltámadtam Õvele.


Megvallás: Krisztus Jézus kielégítette az igazságosság velem szembeni követelményeit. 

Õ fizette ki a bûnért járó büntetést helyettem. Megfosztotta a sötétség seregeit felettem való hatalmuktól. A sátánnak ezért nincs hatalma felettem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése