2017. december 2., szombat

Levél Istentöl!

A szavak, amiket most olvasni fogsz, a Bibliából vannak. Ha elfogadod amit mondanak, akkor meg tudják változtatni az életedet, mert egyenesen Isten, az Édesapád szívéből származnak.
Ő szeret téged. Ő az az Apa, akire mindig is vágytál. 

Csak el kell hinned és befogadnod Őt a szívedbe és vele járni tovább az utadon!

Kedves Gyermekem...

Amikor még meg sem születtél, már ismertelek. (Jeremiás 1,5)
Saját képmásomra teremtettelek téged. (1 Mózes 1,27)
Én takargattalak az anyád méhében (Zsolt. 139,13)
Jelen voltam a születésednél (Zsoltárok 71,6)
Nem véletlenül születtél,életed minden napja megiratott az én könyvemben.(Zsolt.139,16
A születésed helyét és idejét én határoztam meg. (Ap.Csel. 17,26)
Mindent tudok rólad, ismerem az ülésedet, felkelésedet, sőt a gondolataidat is.
Minden léptedet figyelemmel kísérem.(Zsoltárok 139,1-3)
Még a hajszálaid számát is számon tartom. (Máté 10,30)
A legszebb nap a számomra az volt, amikor újjászülettél. Az angyalok örvendeztek, trombiták harsongtak a mennybe...(Lukács 15,6-7)
Megigazítottalak és tisztára mostalak a Bárány Vérében (1János 1,7)
A bűneidről soha többé meg nem emlékezek. (Kolosse 1,14)
Átvittelek a sötétségből a világosságba, a szerelmetes Fiam királyságába. (Kolosse 1,13)
Örök életet adtam neked, beiratott a neved az élet könyvébe.(1 Ján.5,13
A menny állampolgára vagy. (Filippi 3,20)
Arra vágyok, hogy a szeretetemmel elhalmozzalak, csupán azért, mert gyermekem vagy. Az Atyád vagyok! (1 Ján.3,1)
Hatalmat adtam neked, hogy az ellenség minden erején tapodj.(Lukács10,19)
Gyermekem, veled vagyok mindig és nem ellened. (Róma 8,31)
Én vagyok a világosságod és üdvösséged. Nincs kitől félj! Én vagyok az életed erőssége. Nincs kitől remegjél! (Zsolt.27,1)
Én vagyok az erőd és pajzsod, bízz bennem! (Zsolt.28,7)
Megszégyenülnek és meggyalázatnak akik felgerjednek ellened...(Esa.41,11)
Minden jó ajándék számodra amit elfogadsz, az én kezemből van. (Jakab 1,17)
Mert gondoskodok rólad és megadok mindent amire szükséged van. (Máté 6,31-33)
Gyönyörködj bennem, és megadom szíved kérését.(Zsolt.37,4)
Hatalmas és csodálatos dolgokat akarok mutatni neked. (Jeremiás 33,3)
Mindent megteszek érted, sokkal bőségesebben,mint ahogy te azt el tudnád képzelni.(Efézus 3,20)
Mint ahogy a pásztor karjára veszi a bárányát, aképpen hordozlak szívemen téged. (Esa.40,11)
Elküldtem a Szent Szellemet, az igazság Szellemét,a Vigasztalót, a Tanítót, aki elvezet téged minden igazságra. (János 16,13)
Atyád vagyok és gyermekemként szeretlek,mint ahogy Jézust szeretem.(János 17,23)
És soha semmi nem választhat el téged az én szeretetemtől (Róma 8,38-39)

Örök szeretetettel szeretlek téged
a Te mennyei Atyád!


3 megjegyzés:

  1. Szép gyűjtemény az Igéből az a baj hogy ezt nem mindig érezzük persze ettől még az ISTEN IGÉJE MEG ÁLL! De Emberek is Vagyunk és SAJNOS A Lélek nem Érti ISTEN SZAVÁT Csak a SZELLEMÜNK! És NAGYON NEHÉZ ÁLLANDÓAN SZELLEMBEN JÁRNI Így Kellene TUDOM De NEM ISMEREK SENKIT JÉZUSON KÍVÜL AKINEK Ez SIKERÜLT! Nekem sem SIKERÜLT Pedig 24,évem volt eddig erre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ignac ! On 24 eve Jezus nyomdokaiban jar, on olvassa a Szentirast, Jezus a tekercseket olvasta. On mindennap olvassa a bibliat,igy mindennap szellemi eledelt vesz magahoz. Elmelkedik az olvasottakon, elenken elmejeben tartja amire tanitja ont, erti az alapelveket, torvenyeket, ez mind szellemi munka. On igy egyutt munkalkodik Isten szellemevel. Egyikunk sem tokeletes,buntelen ember mint Jezus. A mi dolgunk az o nyomdokaiban jarni, szorosan kovetni ot,felvenni a kinoszlopot. Mi sosem leszunk Jezus. Mi ,mi leszunk es vagyunk,es ha on apolja mindennap Istennel a kapcsolatat akkor on szellemben egyutt jar vele. ' A test a bun rabszolgaja, a bunnek van alavetve. ' A testunket tisztan tudjuk tartani,ha a gondolataink,cselekedeteink tisztak. Nem tudunk tokeletesek lenni benne,mert gyarlok vagyunk. A vilagot es a vilagbol szarmazo dolgokat onmagatol tavol tartva tisztasagra lel es bekessegre amit Isten ad meg onnek a hiteert es buzgalmaert.

      Törlés