2017. december 7., csütörtök

Napi áhítat: Bölcs Salamonnak példabeszédei 8. fejezet


,,17 Én az engem szeretőket szeretem, és a kik engem szorgalmasan keresnek, megtalálnak.
18 Gazdagság és tisztesség van nálam, megmaradandó jó és igazság.
19 Jobb az én gyümölcsöm a tiszta aranynál és színaranynál, és az én hasznom a válogatott ezüstnél.
20 Az igazságnak útán járok, és az igazság ösvényének közepén.
21 Hogy az engem szeretőknek valami valóságost adjak örökségül, és erszényeiket megtöltsem.,,


Kedves Testvérem!

Én nagyon szeretem ezt az Igét, mert mindig bátorságot nyerek belőle amikor szükségben vagyok.Hatalmas ígéretek lakoznak e sorokban. 

A Mindenható Atyánk, aki teremtett mindent benne bennünket Ő maga a SZERETET, GONDVISELŐ ISTEN!! Ha megteremtett, gondoskodni is tud és fog rólunk!

Azt mondja az Úr szeret téged,  
,,Mert úgy szerette Isten e világot, hogy az õ egyszülött Fiát adta, hogy valaki hiszen õ benne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.,, János 3:16 
Gondolod, ha ennyire szeret téged, ne gondoskodna felőled?

,De keressétek először az ő országát és igazságát, és ezek is mind ráadásul megadatnak nektek.” -(Mt 6,33) „
ŐT keresed mindenben Ő legyen az első és meglásd betölti minden szükségedet!

NE a körülményeidre nézz! Hanem hittel valld meg az Igét!

Mi a hit? Az embernek az az „érzékszerve", amivel a lelki valóságot tudja felfogni.
A Biblia szerint a valóságnak két tartománya van: a láthatók és a láthatatlanok. 
A láthatókat megismerhetjük értelmünkkel és öt érzékszervünkkel, a láthatatlanokat Isten kijelentése alapján a hitünkkel
(1Kor 2,9 kk; 2Kor 4,18; 2Kir 6,16-17. stb...)

"A hit bizalom Istenben, mely által gyermeki kapcsolatot teremtünk vele. 
A hit pedig a remélt dolgokban való bizalom, és a nem látható dolgok létéről való meggyőződés." (Zsid 11,1).

Üres a pénztárcád, kezd el megvallani ezt az Igét, az Úr hű és igaz és meglátod megfog telni.
Üres a hűtöd, a ruhatárad, adjál hálákat és köszönd meg, hogy az Úr megfogja tölteni.
Soha sem szabad elcsüggednünk, mert az Úr tud rólunk, tudja a szükségeinket.
Meglátod jönni fog a segítség, csak bízd magad teljesen az Urra. De ne azt mondogasd mid nincs...
hanem valld meg az Igét ami ígéretekkel teli!

,, Így lesz az én beszédem, a mely számból kimegy, nem tér hozzám üresen, hanem megcselekszi, a mit akarok, és szerencsés lesz ott, a hová küldöttem.,, Ésaiás próféta könyve 55:11

Járuljunk hozzá bizodalommal minden gondunkba, mert Ő gondviselő Atyánk akinek gondja van ránk!

Lukács Evangyélioma 12. rész
,,29. Ti se kérdezzétek, mit egyetek vagy mit igyatok; és ne kételkedjetek.
30. Mert mind ezeket a világi pogányok kérdezik; a ti Atyátok pedig tudja, hogy néktek szükségetek van ezekre.
31. Csak keressétek az Isten országát, és ezek mind megadatnak néktek.
32. Ne félj te kicsiny nyáj; mert tetszett a ti Atyátoknak, hogy néktek adja az országot.,,

Ima: 
Mennyei Édesatyánk köszönöm, hogy Te gondviselőnk vagy és most imádkozom hozzád, hogy töltsd be mindenki szükségletét! Az Úr Jézus Krisztus nevében  Ámen💖

Szeretettel: Mónika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése