2016. november 22., kedd

Meggyógyulva a rákból-Doddie Osteen



I. fejezet
Gyógyulás a rákból
Annyira hálás vagyok, hogy élek ma, és képes vagyok a reménység üzenetét hozzád elvinni.Maga Jézus is ez: REMÉNYSÉG. Úgy érzem magam, mint Dávid, aki a zsoltárokban eztmondta (30,2-3): Ó Uram, könyörögtem hozzád, és te újra egészséget adtál nekem,visszahoztál a sírból, és íme én élek most. (angol ford.) Isten Igéje különösen fontos, nagyonfontos azoknak, akik éppen a betegséggel küzdenek. Mert gyakran csak ez lehet az egyedülireménységük. Tudom, meghaltam volna, ha nem lett volna a Bibliám. Sok éven keresztültanultam Isten igazságát, Isten Igéjéből. Hallottam a hit üzenetét, ami felépített engem.Tudtam, Jézus nem akarja, hogy gyermekei betegek legyenek. Nem csak azért halt meg, hogya bűneinkből megszabadítson, hanem a betegségeink miatt is meghalt. Ha nem lett volna IstenIgéje, nem élnék ma, és nem tudtam volna megírni ezt a könyvet. Isten azt mondja: az énnépem pusztul az ismeret hiánya miatt (Hós.4,6) Ez szomorú tény, de igaz. Nagyon sok ember nem tudja, mi is Isten akarata a gyógyulással kapcsolatban.
 Pedig ez az ismeret jelenti akülönbséget élet és halál között!
Dávid egy másik zsoltárban ezt mondja: Tisztelünk téged, ohIsten, tisztelünk; neved közel van, hirdetik csodatetteid! (Hálát adunk neked Uram, a tehatalmas csodáid bizonyítják, hogy tegondoskodó vagy.–Angol ford.) Zsoltár 75,2 Istenvalóban gondoskodik a gyermekeiről. Az a tény, hogy engem meggyógyított, bizonyítja, hogyŐ gondoskodó. És azt akarja, hogy te is egészséges légy. A Zsid.11,1 azt mondja: a most hit aREMÉNYLETT dolgok valósága. Ha rákod van, vagy a májad nem működik helyesen, vagymás súlyos betegséggel küzdesz, ami fájdalmat és gyengeséget hoz a testedbe, szeretném, hatudnád: Jézusban reménységed van. Ő nem akarja, hogy korai halállal halj meg. Ő azt akarja,hogy élj, és az Úr munkáját hirdesd. (Zsolt.118,117)
 Mindig egészséges és aktív voltam
Én egy tevékeny ember vagyok, mindig keményen dolgoztam, és még élveztem is. Agyerekeim gyakran mondják: „mi anyát soha nem láttuk lustálkodni–mindig dolgozott.” Aférem, John sokszor mondta: „Dodie, itt az ideje, hogy végre pihenj egy kicsit. Már elegetdolgoztál ma.” Mindig egészségben éltem. Himlős voltam kisbabaként, de erre már nem isemlékszem. Nem tudok róla, hogy míg Johnnal házasok voltunk, látott volna engem betegenaz ágyban. Hacsak akkor nem, mikor a gyerekeink megszülettek. Tehát mindig kiválóegészségnek örvendtem. És hálás is voltam ezért, de utólag rájöttem, hogy úgy gondoltam,számomra ez egy garantált dolog. Ez nekem adatott. Emlékszem, mikor valaki megkérdeztetőlem: hogy vagy? Én azt feleltem: borzasztó egészségesen. Amikor a rák megtámadta atestemet, rájöttem, mennyire bolond beszéd volt ez! Most minden napom drága számomra. Ésígy utólag visszagondolva, mindig is drágák voltak. Tanuld meg, hogy ne mondj kiistentelenszavakat. Hála Istennek az egészségért. És légy hálás minden napért, amit Ő neked adott.


32.
Egy olyan keresztény, aki hisz a gyógyulásban, kenjenmeg téged olajjal.
 Jak 5,14-15 Beteg-é valaki köztetek? Hívja magához a gyülekezet véneit, és imádkozzanakfelette,megkenvén őt olajjal az Úrnak nevében. És a hitből való imádság megtartja a beteget, és azÚr felsegíti őt. És ha bűnt követett is el, megbocsáttatik néki.
Bátorítalak, hogy hívd fel agyülekezet véneit, hogy kenjenek meg olajjal és imádkozzanakérted az Úr nevében. Isten aztmondja, hogy a hit imádság megmenti a beteget. Ha nincsenek vének, akik tudnák, hogyan iskell imádkozni a hit-imádságát, akkor találj valakit, aki ezt tudja, és kérd meg, hogy kenjenek meg olajjal. Ezután csak higgy abban, hogy Isten megtartja a szavát. És az Úr felsegít téged.
33.
Jézus már kifizette az árat a gyógyulásodért.
1Pét2,24 Aki a mi bűneinket maga vitte fel testében a fára, hogy a bűnöknek meghalván, az igazságnak éljünk: akinek sebeivel  gyógyultatok meg.
Ézs azt mondta, „az Ő sebeiben mi meggyógyultunk.” Péter a SzentSzellem kijelentése által visszanézett az Ézs 53,5-re és azt mondta: „akinek a sebei által temeggyógyultál.” A gyógyulásodat maga Jézus vásárolta meg, és kifizette érte az árat.
34.
Legyélbiztos abban, hogy az imádságod célba ér.
1Ján.5,14-15 És ez az a bizodalom,amellyel ő hozzá vagyunk, hogy ha kérünk valamit az ő akarata szerint, meghallgat minket: És ha tudjuk, hogy meghallgat bennünket, akármit kérünk, tudjuk, hogy megvannak akéréseink, amelyeket kértünk ő tőle.
Hogyan is tudnál úgy imádkozni, hogy Istent kéred agyógyulásoddal kapcsolatban, ha nem tudod, hogy az Ő akarata az, hogy meggyógyulj? Nemleszel képes! Azt tanultad a világban, hogy ha megbetegszel, akkor szenvedned kell. És haszerencsés vagy, lehet, hogy meggyógyulsz. Ha így vagy, itt az idő, hogy megújítsd azelmédet a gyógyulás Igéivel. Akármire is van szükséged, találd meg azokat az ígéreteket,amelyek azokra a szükségekre vonatkoznak Isten Igéjében, és így kérd azŐ akaratának megfelelően.
 Az Ő akarata megegyezik az Ő Igéjével.
Amikor megtaláltad az ígéretet aszükségedre, és elimádkoztad azt, akkor már bizonyos lehetsz abban, hogy Ő meghallgatta, ésválaszol az imádságodra.
35.
Isten válaszol azoknak az imádságaira, akikmegtartják az Ő parancsolatait.
1Ján 3,21-22Szeretteim, ha szívünk nem vádol minket, bizodalmunk van az Istenhez; És akármit kérjünk,megnyerjük tőle, mert megtartjuk az ő parancsolatait, és azokat cselekedjük, amik kedvesek előtte.
Ha nem kaptad meg azt, amire szükséged van Istentől, tarts egy önvizsgálatot,ellenőrizd le magad. Vajon megtartod az Ő parancsolatait, és azokat cselekszed, amik tetszenek neki?
36.
A félelemnem Istentől jön. Dorgáld meg!
2Tim1,7 Mert nem félelemnek lelkét adott nékünk az Isten; hanem erőnek és szeretetnek és józanságnak lelkét.
Sohasem voltam egyfélős ember. de amikor a rák megtámadta a testemet, küzdenem kellett a félelemmel. Lehet,hogy most azt gondolod, milyen furcsa, hogy pont egy pásztor felesége mondja ezt, aki SzentSzellemmel betöltött keresztény! Nem próbálom meg igazolni magam, vagy magyarázkodni.De ez így volt. És ha ezt elmondom neked, talán segíteni fog. Egy emberi lény vagyok, ésugyanazok a dolgok támadnak meg, amelyek másokat is. Tehát küzdenem kellett afélelemmel. És én ezt az Igékkel harcoltam meg, mint a 2 Tim1,7. Azt mondogattam: „Atyám,nem a félelem szellemét adtad nekem, hanem az erő, a szeretet, és a józan értelem szellemét.Ez a félelem nem tőled van Istenem, hanem az ördögtől. Ezért énazt parancsolom afélelemnek, hogy most elhagy engem Jézus nevében!” Kijelöltem egy napot, szeptember 6.-át,mint egy olyan napot, amitől fogva szabad leszek a félelem gyötrésétől. Azt mondtam: „a mainaptól nincs több félelem bennem. Elment, Jézus nevében.” Ha a félelem támad, dorgáld megés mondd azt „ezen a napon, ahogy olvasom ezeket az Igéket, felül kerekedem a félelmen.Félelem elhagysz engem Jézus nevében. Nincs jogod gyötörni Isten egy gyermekét. Én tele


vagyok az Úr békéjével és szeretetével. Mostminden gondomat rád vetem Uram, Atyám,mert tudom, hogy neked gondod van rám. És köszönöm, hogy szabad vagyok a félelemtől.”
37.
Vesd ki azokat a gondolatokat és képeket az elmédből, amelyek nem felelnek meg Istenigéjének.
2Kor10,4-5 Mert a mi vitézkedésünk fegyverei nem testiek, hanem erősek az Istennek, erősségek lerontására; Lerontván okoskodásokat és minden magaslatot, amely Istenismerete ellen emeltetett, és foglyul ejtvén minden gondolatot, hogy engedelmeskedjék a Krisztusnak;
Amikor beteg voltam,ki kellett vetnem azokat a képeket, képzelgéseket,amelyek a tüneteimmel voltak kapcsolatosak. S neked is meg kell ezt tenned. Érd el, hogy agondolataid engedelmeskedjenek neked. Ejtsd foglyul ezeket a gondolatokat, hogyengedelmeskedjenek Krisztusnak. Mondd azt: „gondolatok, kerüljetek összhangba IstenIgéjével, amely azt mondja, hogy Jézus sebei által meggyógyultam. Gondolatok, kerüljetek harmóniába Isten Igéjével, mely azt mondja, hogy akármit is kérek, megkapom tőle, mertmegtartom az Ő parancsolatait, és azokat cselekszem, amelyek tetszenek neki. Gondolatok,legyetek összhangban Isten Igéjével, Jézus nevében.” És dicsőség Istennek, ez így lesz, megfog történni!
38.
Légy erős az Úr erejében. Vedd föl a fegyverzetét, hogy küzdj a gyógyulásodért
.Ef6,10-13 Végezetre, atyámfiai, legyetek erősek az Úrban, és az ő hatalmas erejében. Öltözzétek föl az Isten minden fegyverét, hogy megállhassatok az ördögnek minden ravaszságával szemben.Mert nem vér és test ellen van nékünk tusakodásunk, hanem a fejedelemségek ellen, ahatalmasságok ellen, ez élet sötétségének világbírói ellen, a gonoszság lelkei ellen, melyek amagasságban vannak. Annakokáért vegyétek föl az Istennek minden fegyverét, hogyellenállhassatok ama gonosz napon, és mindeneket elvégezvén megállhassatok.
Szükségedvan Isten teljes fegyverzetére minden nap. És szükséged van arra, hogy ezt fel is vedd. Álljellene az ördögnek, mindennap mondd el: „vedd el a kezedet ördög rólam, és a testemrőlJézus nevében.” S ezután emlékeztesd a testedet, hogy Isten Igéjének megfelelően működjön,és kerüljön összhangba Isten Igéjének az állításaival. Működni fog!
39.
Tégy bizonyságot a gyógyulásodról.
 Jel 12,11 És ők legyőzték azt a Bárány véréért, és aző bizonyságtételöknek beszédéért; és az ő életöket nem kímélték mind halálig. Mikor Istenmeggyógyít, és helyre álltál, és képes vagy már bizonyságot tenni–tedd!
Az Úr akarata az,hogy adj dicsőséget Neki mindazokért, amiket elvégzett érted. Ha korábban nem éltél Istenért,akkor az Ő irgalma van rajtad. Azért,mert szeret téged, megérintett, és meggyógyított. Mosthogy már egészséges vagy, ne menj vissza a világba, hanem szánd oda teljesen magadJézusnak. 100%-ban szolgáld őt. Isten nem azért gyógyít meg téged, hogy aztán visszamenj avilágba. Azért gyógyít meg,hogy elválasszon. Te az Ő választott edénye vagy, hogy érte élj,és hogy Ő használni tudjon téged.
40.
A betegséged el fog távoznitőled, és nem fog visszajönni.
 Náhum 1,9 Mit koholtok az Úr ellen? Elpusztít ő, nem lészen kétszer veszedelem. (Mit terveztek, és milyen őrült a tikísérletetek, hogy az Úr ellen fellépjetek? Ő teljesen bevégzi Ninivét, és bántás (ami miatt anépem szenvedni fog Asszíriától) nem fog másodszor visszajönni. Másodszor nem fog visszajönni a bántás.–ang.ford.)
Ez az ige annyirasokat jelent nekem, amiótameggyógyultam, mert egészséges akarok maradni! De tudnod kell, az ördög az egy gyötrő, éső folytatni akarja a támadást ellened. Rák esetén pl. az orvosok azt mondják, a gyógyulásodután öt évvel vagy teljesen gyógyult. De az ördög megpróbál gyötörni téged kétségekkel,félelemmel. Ha fájdalmad van, azt fogja mondani: „na, itt van megint, a rák visszajötthozzád!” neked küzdened kell ezekkel a hazug gondolatokkal, erősségekkel. Vesd ki ezeket,hogy minden gondolatod Isten Igéjévellegyen összhangban. Ez az a pillanat, amikor emlékeztetned kell a Náh 1,9-re, ami azt mondja: „ördög ez a bántás nem fog visszajönni másodszor.
Soha nem fog már a testemre visszajönni újra.” És nem fog!
ÁMEN

Horváth Ilonától kaptuk-köszönjük! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése