2016. november 22., kedd

🌟Napi Ige, Napi Gondolatok🌟

Napi Ige:
Máté 7:13. ,,💞Menjetek be a szoros kapun. Mert tágas az a kapu és széles az az út, a mely a veszedelemre visz, és sokan vannak, a kik azon járnak.
Mert szoros az a kapu és keskeny az az út, a mely az életre visz, és kevesen vannak, a kik megtalálják azt.

Napi Gondolat:
1Thessalonika 5:18 ,,💞Mindenben hálát adjatok, mert ez az Isten akarata a Krisztus Jézus által ti hozzátok.

Íme néhány dolog a teljesség igénye nélkül, amiért hálát adhatsz Istennek minden nap:

Hálás vagyok az egészségemért, hogy van munkám és dolgozni tudok.
Hálás vagyok a házastársamért, igaz még nem teljesen olyan amilyennek elképzeltem, de van egy társam, aki szeret és támogat.

Hálás vagyok a tinédzser gyerekeimért, mert megtanítottak hogyan használjam a Facebookot.
Hálás vagyok a vacsora utáni felhalmozott mosatlanért, mert bőségesen volt mit ennünk.
A sort a végtelenségig lehetne folytatni, mint pl. család,anyagi stb.

Gondolkoztál már azon hogy mi lenne ha Isten úgy viszonyulna hozzánk, ahogy mi viszonyulunk Őhozzá?

Mi lenne ha Isten NEM áldana meg ma,mert Nem adtál hálát a tegnapért?
Mi lenne ha Isten NEM válaszolná meg az imád, mert NEM válaszoltál, az Ő hívására?
Mi lenne ha Isten NEM vezetne ma,mert a tegnap sem az általa kijelölt úton jártál?

ADJ HÁLÁT A TEGNAPÉRT, AZÉRT HOGY MEGVÁLTOZZON A JELENED, ÉS BETELJESEDJEN A JÖVŐD!

A Jézus nevében!

Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése