2017. augusztus 13., vasárnap

BIZONYSÁGOM

„Íme én vagyok az Örökkévaló, minden halandónak Istene, vajon nekem lehetetlen-e bármi is?”-
 (Jeremiás könyve 32,27)



Vannak olyan helyzetek, amikor azt mondjuk, hogy nekem csodára van szükségem. Kilátástalannak tűnik a helyzet. Legyen az anyagi, testi, lelki, családi probléma, legyen az betegség....
A mi Istenünk, egy csodatévő Isten, akinek semmi nem lehetetlen.
Nem régen voltam egy olyan helyzetben, amiből látszólag lehetetlenség volt jól kijönni.
Azt mondtam, hogy Uram, én ezt nem tudom hogy oldjam meg, de azt tudom, hogy Te igen. Én teljesen átadom neked és bízom benned! 

Teljesen rajtam kívülálló helyzet alakult ki a munkahelyemen és olyan tehet volt ez már nekem, amit nem bírtam már úgy fizikálisan és lelkileg is. Ezért vittem az Úr elé ügyemet. Aztán egy hirtelen ötlettel bementem a tulajdonos főnökömhöz csak úgy beszélgetni a munkáról, kollégák munkájáról, akik hozzám vannak beosztva, úgy általánosan, nem panaszkodva...
Az Úr ezzel a kis spontán beszélgetéssel olyan szépen elindította és elintézte a dolgot, hogy nekem nem kellett felhívnom a figyelmét a főnökömnek, hogy ez sok nekem, hanem ő hívott másnap magához,  hogy felvett egy kollégát segítségnek. Így szépen megoldódott a helyzet. 
Az Úr mindenható, mindenkire hatni tudó! 
Hálát adtam az Úrnak és boldog voltam nagyon, mert tudtam, hogy ebben a dologban Ő munkálkodott.
Látszólag nem tűnik nagy dolognak, de számomra az volt, már fel akartam mondani. 
Németországban élve, külföldiként, minimális nyelv tudással egy kicsi városba nem könnyű más munkahelyet találni! Isten segítségével kerültem be egy pékségben, mint rendelés összeállító. Ma már három ember dolgozik a kezem alatt, nekem kell mindent össze állítanom, megszerveznem, összefogni a kollégákat, a rendeléseket teljesíteni hiba nélkül, hogy minden rendben  legyen, nem kis feladat. Az ÚR az aki mellettem van, neki köszönhetem mind ezt.
Először mindig kis feladattal bíz meg, sok próbával, és amikor a kicsin hű vagy feljebb emel!


,, Mert aki kér, mind kap, aki keres, talál, és a zörgetőnek megnyittatik...,,Máté 7:8


Nézzük meg, hogy történik ez gyakorlatban:

1.,Ha szükséged van valamire, az Úr elé viszed, imádkozol érte..
2.,Utána mindennap megvallod, hogy az már a tiéd, úton van és dicsőíted érte az Urat!
3.,De itt ne állj meg, hanem keress, zörgess! Mindenhol nézd, keresd és mond el mindenkinek akivel csak találkozol, hogy te most ezt szeretnéd. Mindenki csatorna, minden és mindenki az Úr kezében van! Hidd el kinyílik az ajtó és azt is fogod tudni melyik az amit az Úr ad neked, mert pontosan olyan amilyet kértél 😇 Ő hűséges Isten! 

Kocsit szeretnék venni, mint mindenki olyat:  legyen szép, jó, nem túl öreget, tíz év körülit és nem túl drágát  :) és nekem az is fontos, hogy kéz alól vegyem meg ismerőstől, ne idegentől, nehogy rám sózzon valami rosszat és akkor ráfizetek dupla pénzt a szervizre....
egy apróság, szeretem a bordó színű kocsikat 😃 

Az Úr kezébe raktam, Uram TE tudod milyenre van szükségem, ami tőled jön az biztosan jó is lesz! 

Betartottam minden lépést amit az előbb leírtam....imádkoztam, megvallottam és dicsértem az Urat. Utána elmondtam mindenkinek, hogy autót szeretnék venni, ha valaki hall, szóljon. Kettő kolléga szólt, hogy ő tud,megkérdezik meg van e még..Az egyik el kell a másik még nem tudott rákérdezni.
Hétvégén bementem a főnökhöz elköszönni és mondtam neki is, hogy kocsit szeretnék venni és tanácsot kértem, hogy milyen kocsit vegyek, mint férfi jobban ért hozzá.
Azt mondta, hogy ne keressek tovább, van egy 10 éves, jó állapotú céges autó, csak a kis főnöknő használta és októberben vesz magának ujjat, ezért ez felszabadul. Nekem adja olcsón havi részletre..mindennel felszerelve, nyári, téli gumi TÜF stb..Hát ilyen a mi URUNK! 😇
Az apróság is stimmel, bordó színű a kocsi 😍

Halleluja, dicsőség neki mindörökké, ámen!

Én csak bátorítani tudlak, hogy minden ügyedet add át az Úrnak, mert Ő egy csoda tévő Isten!

Áldásoktól túlcsorduló hétvégét kívánok neked!  Ámen💖

Te vagy az Isten, Te vagy az Úr:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése