2017. augusztus 6., vasárnap

FELESÉGVÁRÓ: HITBEN MÁR ELŐRE ÁLDOM...



Áldom az én társamat, akit az Úr fog adni nekem!
Ezért az én áldásomat erre a hölgyre irányítom és ha az ördög elém küld csinos, vagy vonzó hölgyeket is, nem fog a szememen keresztül becsapni, mert én egyből fel fogom ismerni, hogy az nem az én feleségem, az nem az eredeti, mert az én áldásomat meg fogom ismerni azon a hölgyön, aki az én csontomból való csont, aki az én testemből való test. Meglátja szemem és a szellemem is az igazi kincset!

Adj Uram kizárólagos bizonyosságot az én társam felől és ha azt megmutatod nekem, akkor pedig adj bátorságot ahhoz is, hogy megszólítsam és beszélgetni tudjak vele.
Ha pedig már megmutattad, kérlek hozd fel a szívemben sokszor az arcát. Mert derék asszonyt kicsoda találhat? Mert ennek ára sokkal felülhaladja az igazgyöngyöket.

Ezért ÁLDOM AZ ÉN LEENDŐ TÁRSAMAT, akit nekem ad az ÚR : áldott feleség lesz, áldott anya lesz, áldott a méhe, áldott háziasszony lesz,  áldott a munkája, áldott a szolgálata az Úrban, áldott az alakja (soha nem fog meghízni) áldottak a kapcsolatai, áldott a kézügyessége, a konyhai ügyessége, áldott a főztje, áldott az étele, áldott a kapcsolata szüleivel, áldott az ízlése, áldott az Igével való közössége.

Uram, hangold össze az ízlésünket és add, hogy boldog és elégedett legyen velem, hogy tekintély legyek a leendő családomban! Add Uram, hogy én a párkapcsolatom területén alakítója és
nyertese legyek a sorsomnak! Add Uram, hogy tudjam feltölteni Őt szeressen adni a te szolgálatodra. (A feleségemnek adok, a gyermekemnek lesz!)

Erő és ékesség legyen az én leendő társamnak a ruhája és nevessen a következő napnak, az ő száját bölcsen nyissa meg és kedves tanítás legyen a nyelvén.
Vigyázzon házanépe dolgára, szeresse azt.
Csalárd a kedvesség, hiábavaló a szépség, amely asszony féli az Urat, az szerez dicséretet magának!
Jézus nevében, ÁMEN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése