2017. augusztus 6., vasárnap

FÉRJVÁRÓ: HITBEN MÁR ELŐRE ÁLDOM...

NAPONTA OLVASD,IMÁDKOZD,  NAPONTA VALLD MEG!


ÁLDOM AZ ÉN FÉRJEMET, AKIT nekem készítettél, és imádkozom érte, hogy erős szívű legyen, mint Mózes, aki látta a láthatatlant.

Kérlek vedd körül a te békességeddel, a te angyalaiddal, és szabadítsd meg őt minden nehéz helyzetből, és vezess egymáshoz minket a megfelelő időben és én fel fogom ismerni, hogy ki az a férfiú akinek engem teremtettél, akit egész életemben hűségesen szeretni fogok.

Köszönöm, hogy egymásnak teremtettél minket, és kérlek hozd el azt a napot,amikor megismerhetjük
egymást és őrizd meg a mi szíveinket és életünket békességben, szentségben.

Legyen meg a te akaratod a mi eljövendő házasságunkban és a Te bölcsességed, kegyelmed vezéreljen minket, hogy a te akaratodat valósíthassuk meg ezen a Földön. 

Tisztelem, nagyra becsülöm a leendő férjemet, figyelni fogok rá, és törődni fogok vele, megbecsülöm, előnyben részesítem, nagyra értékelem, alkalmazkodok hozzá, dicsérem, szeretem, és csodálni fogom őt rendkívüli módon. 
Jézus nevében, ÁMEN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése