2017. augusztus 6., vasárnap

Kenneth E. Hagin: Az Úr lámpása

,,Az embernek szelleme az Úrtól való szövétnek, megvizsgálja a szívének minden rejtekét.,,
Példabeszédek 20, 27.



Ennek a versnek egy másik fordítása így szól: „Az ember szelleme az Úr lámpása.” Ma ezt inkább így mondanánk: „Az ember szelleme az Úr villanylámpája.” Ez azt jelenti, hogy az Úr meg akar világosítani minket – Ő akar vezetni minket – a mi emberi szellemünkön keresztül. A keresztények azonban, úgy tűnik, mindig valami más módon várják, hogy vezesse őket Isten, mint ahogy Ő kijelentette!

Isten vezetésének tekintik, amit fizikai érzékszerveik jeleznek. A Biblia azonban sehol sem mondja, hogy Isten a fizikai testünkön keresztül fog vezetni minket! Az értelem szemszögéből nézik a dolgokat; Isten azonban sehol sem jelenti ki a Bibliában miszerint a lelkünkön, illetve értelmünkön, elménken keresztül vezetne majd bennünk. Isten azt mondta, hogy az ember szelleme az Úr lámpása. Isten tehát a szellemünkön keresztül vezet bennünket. Isten saját szellemeden keresztül akar vezetni téged.

Megvallás: Én szellem vagyok. Van lelkem, és fizikai testben élek. Szellemem az Úr lámpása. Isten, aki az én Atyám, a szellememen keresztül világosít meg engem. Isten a saját szellememen keresztül vezet engem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése