2017. augusztus 6., vasárnap

Kenneth E. Hagin: Isten Szellem

,,De eljön az óra, s az most vagyon, amikor az igazi imádók szellemben és igazságban imádják az Atyát: mert az Atya is ilyeneket keres az Ő imádóiul. Az Isten Szellem: és akik Őt imádják, szükség, hogy szellemben és igazságban imádják.,,— János 4,23. 24.


Isten Szellem [a magyar nyelvű bibliák többségében a szellem szót Léleknek fordították].
A szellemi dolgok valóságosabbak, mint a fizikai dolgok. Valóságosabbnak kell lenniük, mert Isten, aki minden anyagi dolgot teremtett, Szellem. Isten láthatatlan képessége hozott létre mindent, amit ismerünk a földön a természetes világban, azáltal, hogy egyszerűen csak kimondta: „Legyenek…”
Nem ismerhetjük Istent, nem érinthetjük meg, nem kerülhetünk bensőséges kapcsolatba Vele fizikailag. Nem ismerheted Istent, nem érintheted meg, nem tarthatsz fenn kapcsolatot Vele az értelmeddel sem.
Isten Szellem, és hála néki, a te szellemeddel elérheted Őt. A te emberi szellemed megismerheti Istent. A szellemed bensőséges kapcsolatba kerülhet Istennel. A szellemed kapcsolatot tarthat fenn Istennel. A szellemed imádhatja Istent!

Megvallás:
Most van az óra, amikor az igazi imádók szellemben és igazságban imádják az Atyát. Én egy igazi imádója vagyok az Atyának. Isten Szellem, és én szellemben és igazságban imádom Istent. Az én szellemem minden nappal jobban megismeri Istent. Az én szellemem kapcsolatot tart fenn Istennel. Az én szellemem imádja Istent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése