2016. november 5., szombat

A Valóság Rapszódiája-Chris pásztor- Szeresd Jézust

Ha valaki nem szereti az Úr Jézus Krisztust, legyen átkozott! Maranatha (1 Korintus 16:22)

Az Úr Jézus azt mondta, hogy:
“Ha engem szerettek, az én parancsolataimat megtartsátok” (János 14:15), és ezen azt értette,
hogy az iránta való szereteted bizonyítéka az, ha megtartod az Ő beszédét. Ráadásul alapigénkben az áll, hogy aki nem szereti az Úr Jézus Krisztust, az legyen “anathema” (átkozott). Jézus szeretése nem vitatható, és nem lehet választás kérdése. Ez olyan valami, amit Isten elvár tőled.
Jézus a menny koronája, és az egész föld öröme.

A világegyetemben minden körülötte forog.
Ő Isten szeretetének a megtestesítője és Isten legteljesebb kinyilatkoztatása! Az Atya, Jézuson keresztül mutatta be magát és a szeretetét.
Az Atya számára nincs Jézuson kívül jobb mód arra, hogy bemutassa szeretetét, és Önmagát az emberiségnek. Jézus az Atya szívének az öröme. Mindent, amit Isten tesz, az Jézus körül forog. Ezért kell teljes szíveddel szeretned Jézust.
Valaki megkérdezheti, hogy “hogyan tudnám Őt szeretni, amikor nem látom testileg?”

Jézus már megadta erre a választ: “Ha engem szerettek, a parancsolataimat megtartsátok.” Tehát az Igén keresztül tudod szeretni Őt. Isten az Igén keresztül cselekszik a szívünkben és az életünkben. Egyszer valaki ezt mondta: “Hiszek Istenben és szeretem Istent, de nem hiszek Jézusban.” Ez ellentmondás, mivel a Bibliában ezt olvashatjuk: “Senkiben nincs meg az Atya, aki tagadja a Fiút. Aki vallást tesz a Fiúról, abban az Atya is megvan” (1 János 2:23).
Ha szereted az Atyát, akkor a Fiút is szeretned kell.

Az Isten iránt való szereteted abban nyilvánul meg, hogy szereted Jézust. Úgy bizonyíthatod be a legjobban a Mester iránt való szeretetedet, hogy megcselekszed az Ő beszédét. Az iránta való szeretetednek az imádatban és cselekedeteidben is meg kell nyilvánulnia. A Jézus iránt való szereteted legyen az életed legnagyobb szenvedélye, és megkülönböztető jele.

Ima
Drága Úr Jézus, szeretlek Téged. Köszönöm mindazt, amit értem tettél. Nagyra értékelem és ünneplem a dicsőségedet az életemben. Köszönöm, hogy örök életet adtál, és hogy örökkévaló szeretettel szeretsz. Te vagy a mindenem, Te vagy egyedül méltó minden imádatra, hódolatra, dicsőségre és tiszteletre örökkön örökké. Ámen.

További tanulmányok:

Róma 5:5;
Mert Krisztus, mikor még erőtelenek valánk, a maga idejében meghalt a gonoszokért.

János 14:21-23;
A ki ismeri az én parancsolataimat és megtartja azokat, az szeret engem; a ki pedig engem szeret, azt szereti az én Atyám, és én is szeretem azt, és kijelentem magamat annak. Monda néki Júdás (nem az Iskáriótes): Uram, mi dolog, hogy nékünk jelented ki magadat, és nem a világnak? Felele Jézus és monda néki: Ha valaki szeret engem, megtartja az én beszédemet: és az én Atyám szereti azt, és ahhoz megyünk, és annál lakozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése