2017. október 4., szerda

Kenneth E. Hagin : Felnövekedni!

Hogy többé ne legyünk gyermekek… — EFÉZUS 4,14.

Később megtudtam: néhány perccel azután, hogy anyám megmondta a nagybátyámnak, hogy az én kijelentésem szerint, a lánya meg fog gyógyulni; unokatestvérem hirtelen felnyitotta a szemét, és teljesen gyógyult volt! Pedig az intenzív osztályon feküdt, három orvos volt az ágya körül, és a főorvos előzőleg azt mondta, hogy már nem nyeri vissza az eszméletét.

Én egész idő alatt tudtam, hogy meg fog gyógyulni, mert a Márk 11,23. ezt mondta. 
Az évek során működtetni tudtam az Igét minden rokonom esetében egyszer, elhozván nekik így a természetfelettit. De újra nem tudtam megtenni egy esetben sem. Nyilván ez adott nekik konkrét bizonyítékot arról, hogy az Ige működik. Amikor azonban másodszor is visszajöttek hozzám, már nem tudtam hordozni őket a saját hitemmel. Legközelebb Isten már elvárta, hogy ők is tegyenek valami keveset — legalább annyit, hogy egy akaraton legyenek velem.

Nem mindig tudod működtetni az Igét mások helyett. Nem helyes, ha egész életünkben hordozzuk az embereket szellemileg úgy, mintha szülőként a gyerekeinket egész életünk során cipelnénk. Eljön a nap, amikor saját lábukra kell állniuk, és eljön az a nap is, amikor Isten azt mondja: — Tedd le azt a nagyfiút és engedd, hogy magától járjon!

Megvallás: Én felnövekedem szellemileg. Folyamatosan növekedem a hitben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése