2017. április 4., kedd

Kenneth E. Hagin: Párhuzam

,,Ha énbennem maradtok, és az én beszédeim bennetek maradnak, kérjetek, amit csak akartok, és meglesz az néktek.,, —JÁNOS 15,7.


Az Úr mondta nekem ezt, amikor egyik szerettemért imádkoztam, aki közel volt a halálhoz: „Amit csak mondasz ezzel kapcsolatban, én azt fogom tenni.”
Egy konkrét

esetben, amint a jogaimnak hangot adtam a helyzetet illetően, az Úr eljött hozzám látomásban és azt mondta: „Rendben van, adok neki még ennyi és ennyi évet. És ezt csak ezért teszem meg, mert megkértél rá. Nincs a földön olyan apa, aki valaha is jobban vágyakozott volna arra, hogy többet tegyen a gyermekeiért, mint ahogy én vágyakozom az enyémekkel kapcsolatban erre. Bárcsak engednének nekem.”

Akkor miért nem teszi meg Isten? Azért, mert nekünk együtt kell működnünk Istennel hitben!

Az az elképzelés, hogy Isten egy olyan zsarnok, aki uralkodik az emberek felett, szigorúan elnyomva őket, és mindent megtehet, amit csak akar, akár együttműködik vele az ember akár nem, csupán a tudatlanságból fakad. Nekünk is részünk van a dologban! De, hála Istennek, mi elfoglalhatjuk azt a helyet, ami jogosan illet minket. Az Úr Jézus Krisztus — Aki feje mindeneknek az Ő Teste javára — akadályoztatva van hatalmas terveiben és munkáiban, mert az Ő Teste nem tudja értékelni az Ő felmagasztalásának mérhetetlen jelentőségét és azt a tényt, hogy mi együtt ülünk Ővele az Atya jobbján!

Megvallás: Én Krisztusban maradok, és az Ő Igéje énbennem marad. Ezért kérhetek, amit csak akarok, és meglesz az nekem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése