2017. április 28., péntek

Szellemi Fegyverzet, Igazság Által Vagyok Erős

Mennyei Atyám!
Jézus nevében köszönöm a Szellemi Fegyvereket!    
        

A Jézus Nevében Felveszem Most a Szellemi Fegyvereket a Szent Szellem Által, és Én Megfeszítem Az Én Ó Emberemet Minden Kívánságával és Felgerjedésével Együtt, és Halálra Adom Azt, hogy Krisztus Élete Nyilvánvalóvá Váljon Bennem.
Magamra Öltöm Az Úr Jézus Krisztust, a Testemet Pedig Nem Úgy Gondozom, hogy Bűnös Kívánságok Ébredjenek Bennem!
Felöltözöm Ezért Az Isten Minden Fegyverét, hogy Megállhassak Az Ördögnek Minden Ravaszságával Szemben. Mert Nem Vér és Test Ellen Van Nekem Tusakodásom, Hanem a Fejedelmségek Ellen, a Hatalmasságok Ellen, Ez Élet Sötétségeinek a Világbírói Ellen.
Most Ellene Állok a Gonosznak, hogy Mindent Elvégezvén Megállhassak.
Felveszem Az Igazlelkűség Övét, Mert Igazság Által Vagyok Erős,
Nem Gondolok a Nyomorra,
Nincs Mit Félnem és Rettegnem, Mert Nem Közelít Hozzám!
Megerősítem Magamat Az Úrban,
Megbocsátok Azoknak, Akik Ellenem Vétkeztek, s Te is Megígérted Uram, hogy Megbocsátasz Nekem, Ha Én is Megbocsátok Az Ellenem Vétkezőknek.
Szeretem Az Urat Teljes Szívemből, Teljes Lelkemből, Teljes Elmémből és Minden Erőmből. Szeretem Az Én Testvéreimet is, Mint Önmagamat.
Felveszem Az Igazságnak Mellvasát, Amely a Megigazulásnak a Mellvasa.
Megigazultam Hit Által, Békességem Van Istennel, Szabad Bejárásom Van Az Ő Kegyelméhez.
Nincsen Immár Semmi Kárhoztatásom, Mert Krisztus Jézusban Vagyok, Nem Test Szerint Élek, Hanem Szellem Szerint.
A Jézus Krisztusban Lévő Élet Szellemének a Törvénye Felszabadít Engem a Bűn és a Halál Törvényei Alól, Ezért a Bűn Rajtam Többé Nem Uralkodik.
Hiszek Jézus Föltámadásában, Ezért Üdvözültem és Megigazultam, és Kijelentem, hogy Nem Vagyok Bűnös Ember, Sem Gonosz Ember, Sem Testi Ember, Hanem Megigazult Ember Vagyok, Szent Ember Vagyok, Mert Jézus Vére Megtisztított és Megtisztít Most is Engem.
Én Isten Igazsága Vagyok Jézusban. Az Úr Szemei Rajtam Vannak Mindörökké Ámen!
Forrás: Mindenható Istentől Kérem és Ő Megteremti-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése