2017. június 19., hétfő

A Valóság Rapszódiája-Chris pásztor: Jutalom a munkádért!

Mert nem igazságtalan az Isten, hogy elfelejtkezzék a ti cselekedeteitekről és a szeretetről, melyet
tanúsítottatok az ő neve iránt, mint akik szolgáltatok és szolgáltok a szenteknek (Zsidókhoz 6:10)



Bármit teszel, vagy bármilyen áldozatot hozol az Evangéliumért,az nem csupán fel van jegyezve (Malakiás 3:16), hanem az Úr meg is jutalmaz érte. Szóval képzelheted az örömömet évtizedekkel ezelőtt, mikor az Úr megmutatta nekem a fenti Igeverset. Sokan azt mondták, az időmet vesztegetem, hogy bolond vagyok mert az Evangéliumot hirdettem és rendszeres evangelizációt tartottam a környező vidéken. Elgondolkodtatott, hogy vajon Istent tényleg érdekli-e az amit csinálok, mikor azonban megláttam ezt az Igeverset, sírtam örömömben. Dicsértem és imádtam Őt , kiáltozva Nevét ugráltam örömömben.

Vannak idők mikor munkálkodsz az Úrért, mégis úgy tűnik, minden irányból üldöztetel. És akkor úgy tűnik, mintha az idődet vesztegetnéd; ilyenkor mindig emlékezz arra, hogy Isten nem igazságtalan, hogy elfeledkezne a munkádról, és szeretetben végzett szolgálatodról. Az evangélium hirdetése terén minden munkádért megjutalmaz téged. Tud a lelkek megmentése céljából elhangzott minden egyes imádról, az anyagi támogatásaidról az evangélium terjedése érdekében, az evangelizálásaidról és személyes erőfeszítéseidről, hogy lelkeket nyerj meg és Krisztushoz vezesd őket, tud a meghozott áldozataidról, és mindezekért megjutalmaz téged. Milyen áldozatot hoztál Krisztusért és az evangéliumért? Ez lehet az időd, pénzed, családod, barátaid, kapcsolataid, melyeket feladtál, bármi, Isten nem feledi el. Az áldás nem halasztódik el akkorra, mikor a mennybe jutsz. Már itt elkezdődik a földön. “Jézus pedig felelvén, monda: Bizony mondom néktek, senki sincs, aki elhagyta házát,
vagy fitestvéreit, vagy nőtestvéreit, vagy atyját, vagy anyját, vagy feleségét, vagy gyermekeit, vagy szántóföldeit én érettem és az evangyéliomért. Aki százannyit ne kapna most ebben az időben, házakat, fitestvéreket, nőtestvéreket, anyákat, gyermekeket
és szántóföldeket, üldözésekkel együtt; a jövendő világon pedig örök életet...” (Márk 10:29-31). A jutalmad nincs távol, közelebb van, mint gondolnád. Légy biztos felőle, hogy Isten meg fog áldani a megfelelő időben. Bármit is teszel az Úrért, folytasd! Soha nem vagy bolond azért mert ragaszkodsz az Úrhoz. Mások talán annak neveznek, de nem az Isten. Haladj előre folyamatosan az Úrral, hirdesd az Ő dicsőségét a környezetedben és azon túl is.

Ima
Köszönöm drága Uram azt a kiváltságot és lehetőséget, hogy
részt vehetek az evangélium terjesztésében. Túláradó az
örömöm, mert tudom, hogy nem hiábavaló a Királyságért
tett szolgálatom és áldozataim! Újra lángra lobbantom az elkötelezettségemet szenvedélyemet, odaadásomat,
hozzájárulok és erőfeszítéseket teszek a Királyságod terjesztéséért. Jézus nevében. Ámen.

További tanulmányok:

Jelenések 22:12;
És ímé hamar eljövök; és az én jutalmam velem van, hogy megfizessek mindenkinek, a mint az ő cselekedete lesz.

Kolossé 3:23-24;
És valamit tesztek, lélekből cselekedjétek, mint az Úrnak és nem embereknek; Tudván, hogy ti az Úrtól veszitek az örökségnek jutalmát: mert az Úr Krisztusnak szolgáltok.


A Valóság Rapszódiája - Chris Oyakhilome pásztor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése