2017. július 23., vasárnap

Kenneth E. Hagin : Tanulj meg hallgatni rá!

,,Felele Jézus és monda néki: Ha valaki szeret engem, megtartja az én beszédemet: és az én Atyám szereti azt, és ahhoz megyünk, és annál lakozunk. ,,– JÁNOS 14,23.

Ahogy Jézus továbbmegy a tanításban a János 14-ben, elkezd beszélni a hozzánk eljövendő Szent Szellemről: Jézus és az Atya, a Szent Szellem személyében eljön, hogy bennünk lakjon. Jelenleg Jézus, szó szerint – feltámadott testében – az Atya jobbján ül. A Biblia mégis arról beszél, hogy: „Krisztus bennetek a dicsőség reménysége”. Tudnunk kell, hogy Krisztus azért van bennünk, mert a Szent Szellem bennünk van. A Szent Szellem azt mondta Pálon keresztül:

„Nem tudjátok, hogy ti Isten temploma vagytok, és az Isten Szelleme lakozik bennetek?” (1Kor. 3,16)

A 2Korinthus 6,16-ban pedig ezt olvassuk: „…Mert ti az élő Istennek temploma vagytok, amint az Isten mondotta: Lakozom bennük és közöttük járok; és leszek nékik Istenük, és ők én népem lesznek.”

Még sohasem értettük meg igazán ennek a mélységeit: Isten mibennünk lakozik! Ezért ha Isten mibennünk lakozik, akkor Isten ott fog szólni hozzánk – ahol van – a szívünkben, vagyis a szellemünkben. Isten a szellemünkön keresztül van kapcsolatban velünk. A mi szellemünk megtud bizonyos dolgokat a Szent Szellemtől és továbbítja az elménknek egy belső megérzés, belső bizonyosság által.

Megvallás: Én egyre szellem tudatúbbá válok. Állandóan fejlesztem a szellememet, állandóan hallgatok rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése