2017. július 26., szerda

Örömteli mindennapok Királyság tudat (4)


Ef 1:16 Nem szűnöm meg hálát adni tiérettetek, emlékezvén reátok az én könyörgéseimben; (mert én mindig imádkozom az Úr Jézus Krisztus Istenéhez,
Ef 1:17 Hogy a mi Urunk Jézus Krisztusnak Istene, a dicsőségnek Atyja adjon néktek bölcsességnek és kijelentésnek (belelátás a titkokba és rejtélyekbe) Lelkét (Szellemét) az Ő megismerésében (az Ő mély és egészen közeli, bensőséges megismerésében);
Ef 1:18 És világosítsa (elárasztja világossággal) meg értelmetek (szívem) szemeit, hogy tudhassátok, hogy mi az Ő elhívásának a reménysége (hogy képesek legyetek megérteni a reménységet, amire elhívott titeket, és hogy milyen dicsőséges az Ő öröksége a szentekben, az Ő elválasztottaiban), mi az Ő öröksége dicsőségének a gazdagsága a szentek között,

Ad kijelentést, Isten ismeretét.

Ef 1:19 És (így megtudjátok és megértsétek) mi az Ő hatalmának (erejének) felséges (mérhetetlen, határtalan, mindent meghaladó) nagysága irántunk (bennünk és értünk), akik hiszünk, az Ő hatalma erejének ama munkája szerint (ahogy megmutatta ezt az Ő hatalmas erejének munkájában, amit Ő megmutatott)
Ef 1:20 Amelyet megmutatott a Krisztusban, mikor feltámasztotta Őt a halálból, és (fel)ültette Őt a maga jobbjára a mennyekben (mennyei helyeken).

Lehet hogy ti a kereskedelemben vagytok elfoglalva, a szórakoztató iparban, vagy akármiben. De Isten azt mondja az Ef 3-ban, hogy az utolsó időkben a bölcsesség sokszorosan, többszörözve fog kiáradni az Egyházba, és új dolgokat fog rajtatok keresztül megvalósítani, amit a világ még soha nem látott. Azért, mert ti vezetővé váltok. Mert amikor a megigazultak hatalomba kerülnek, az emberek örvendeznek. A világban ha elromlik valami, a szakértőkért a gyülekezetbe kellene jönniük. Isten így tervezte el.

A Jel 19 úgy ír Jézusról, mint királyok Királya. Mi királyok vagyunk. Jézus uralkodott a sátánon és a sötétség erőin, félelem nélküli élt, nem volt semmi félelemérzése - még a halállal szembesülve sem -, nem volt pénzügyi hiánya, nem hagyta, hogy elutasítottság uralkodjon el rajta, mindig tudatában volt a Fiúságának, és teljesen szabad volt a bűntudattól. A Biblia azt mondja, hogy a bűneidről és engedetlenségeidről Isten már nem emlékezik meg. Azt mondja neked: elfelejtettem. Te is felejtsd el. Tehát megigazultság-tudat. Menj tovább megigazultként és ne kövess el több bűnt. Mikor teniszeztem, az oktató azt mondta: ne úgy játssz, hogy ne csinálj hibát. Csak arra gondolj, hogyan győzz. Ilyen egyszerű teniszezni? Gondoltam. Ne arra gondolj, hogy ne veszíts, hanem arra, hogy győzz!

Ha kocsit vezetsz, és folyamatosan arra gondolsz, nehogy lehajts az útpadkára, biztosan ezt fogod tenni, mert a fókuszod rossz helyen van. Ne próbálj meg ne bűnözni, hanem fókuszálj a megigazultságodra. S ha kimégy a világba, nem fogsz hibázni. Kimégy a világba, és nem fogsz kudarcot vallani.

Ján16,33 Azért beszéltem ezeket néktek, hogy békességetek legyen én bennem (tökéletes békétek és bizalmatok). E világon nyomorúságtok (és próbák, gyötrelmek, bánat, aggodalom, nehézségek, rombadőlés, bukás) lészen; de bízzatok (legyetek jókedvűek, azaz: legyetek biztosak, kétség és félelem nélküliek, vegyetek bátorságot, ): (mert) én meggyőztem a világot. (legyőztem: megfosztottam ezt a hatalmától hogy ártson nektek és legyőztem ezt tiértetek)

A sátánt Jézus megfosztotta azoktól a képességeitől, amivel árthatni tudna, amivel bántani, elpusztítani tudna, vagy kurdarcra kényszeríthetne téged. Nemcsak a képességeitől, de a jogától is megfosztotta az Úr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése