2017. július 28., péntek

REINHARD BONNKE: „Egy ellened készült fegyver sem lesz jó szerencsés



Az egyik legelső afrikai evangélizációs kampányunk idején törzsi varázslók egy csoportja megpróbált megállítani minket. Amikor aznap korán reggel felkeltem, és elhúztam a függönyt a szobám ablakán, alig hittem a szememnek: meztelen embereket láttam, akik a szálloda körül járkáltak, és átkokat szórtak ránk.
Kinyitottam az ablakot, és lekiáltottam nekik: „Sajnállak benneteket! Míg ti egész éjszaka keményen dolgoztatok, addig én egy jót aludtam!”
A Biblia ezt jobban megfogalmazza: „Egy ellened készült fegyver sem lesz jó szerencsés, és minden nyelvet, mely ellened perbe száll, kárhoztatsz: ez az Úr szolgáinak öröksége.” (Ésaiás 54,17)
Nézz hát fel! Isten jár előtted! Ő a te pajzsod és védelmeződ - a mai napon is. Ámen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése