2016. szeptember 5., hétfő

Joel Osteen- Mai napon tudom, hogy eljön az én időm! :)


Vannak álmaid, vágyaid, olyan dolgok, amiket véghez akarsz vinni. Olyan helyzetek, amiket meg akarsz változtatni. De olyan gyakran csak ezért, mert sokáig tart, mert megpróbáljuk és elbukunk vagy, mert csalódásokon esünk keresztül, mára feladtuk ezeket az álmokat. Én bátorítani akarlak, hogy nyerd vissza lelkesedésed, légy reményteljes. Lehet, hogy sokáig tart, de Isten hűséges. Azt mondja, nem számít mennyi ideig tart, nem számít mennyire lehetetlennek tűnik, ha hiszel, el fog jönni a te időd. Isten nem csak elültette szíved minden álmát, minden gyökeret verő ígéretét, hanem szándékában is áll megvalósítani. Állj úgy hozzá, hogy az én időm el fog jönni. Eddig csak adtam és adtam, de nem láttam eredményét. Ez rendben van. Tudom, hogy eljön az én időm. /Joel Osteen/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése