2016. szeptember 28., szerda

Prófétai Áhítatok


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Egy útkereszteződéshez érkezel az életedben, ahol ki kell választanod, milyen irányba megy tovább az életed. A választási lehetőségek egyértelműek lesznek, és képes leszel különbséget tenni a kettő között. Az egyik ösvény egyre közelebb fog vonni Hozzám, mondja az Úr, a másik pedig tovább visz a világiasság és önzés útján. Válassz bölcsen. 5 Mózes 30:19 Tanúm az ég és a föld, hogy én elétek tártam a választást élet és halál, áldás és átok között! Válasszátok hát az életet, hogy sokáig élhessetek ti is, meg utódaitok is!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Gyere közel Hozzám, mondja az Úr, és beszélni fogok a szívedhez. Én majd irányítalak, hogy merre kell menned és mit kell tenned. Hadd legyek Én a te kormányosod. Figyelmeztetni foglak, amikor elkezdesz elsodródni és visszakormányozlak a pontos útvonalra. Neked viszont bíznod kell Bennem és hagynod kell, hogy beavatkozzam az életedbe. Csendesítsd le a lelkedet és engedd, hogy én vezessek. Példabeszédek 3:6 Minden utadon rá gondolj, s ő majd igazgatja lépéseidet.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Én népem, ti a szellemi letisztulás folyamatában vagytok. Próba és megtisztítás folyik az életetekben, annak érdekében, hogy alkalmasnak találhassalak benneteket arra, hogy megvalósítsátok a terveimet, bennetek és a földi helyeteken. Senki sem tudja átvenni a helyeteket, vagy megtenni azt, amit szándékom szerint nektek kell megtennetek. Egyedül ti tudjátok megvalósítani az egyedi, számotokra kitűzött célt, miközben engedtek a Szellemem munkálkodásának, mondja az Úr. Ézsaiás 48:10 Ímé, megtisztítottalak, de nem úgy, mint ezüstöt, megpróbáltalak a nyomorúság kemencéjében.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Hallom, ahogy az Úr nagyon, nagyon erőteljesen mondja, hogy ti az Én népem vagytok. Ne higgyetek a hazugságoknak, amiket az ellenség mond nektek, hogy nem tartoztok Hozzám, meg hogy olyan dolgokat tettetek, amiket nekem túl nehéz elfelejteni; amiket nektek túl nehéz legyőzni. Ez egyszerűen nem így van. Úgyhogy jöjjetek elő nagy örömmel. Gyertek be az élők földjére, mert az élők földjén minden lehetséges nektek. Gyertek be örömmel és azzal az elhatározással, hogy most felveszitek ezt a pozíciót.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Vizsgáld meg a szívedet és elfogulatlanul keresd meg azokat a dolgokat magadban és a környezetedben, amelyek visszatartottak eddig attól, hogy képes legyél előrehaladni és megvalósítani azt, amit eléd helyeztem, mondja az Úr. Végezd el a szükséges változtatásokat, hogy fel tudd venni azt a pozíciót, amelyben magabiztos, erős és alkalmas vagy. Kérj meg Engem, hogy segítsek. Zsoltárok 46:1 Isten a mi oltalmunk és erősségünk! Igen bizonyos segítség a nyomorúságban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése