2016. november 5., szombat

A Valóság Rapszódiája-Chris pásztor- Fejezd ki a szeretetedet a Szent Szellem felé


És én kérem az Atyát, és más vigasztalót ád néktek, hogy veletek maradjon mindörökké. (János 14:16).

Nekünk keresztényeknek a legfontosabb dolog a Szent Szellemel való közösség. Közülünk sokan bármit megtennének, hogy bebizonyítsák a Jézus iránti szeretetüket. Néhányan még ilyeneket is mondanak: “Ha láthatnám Jézust, most azonnal megölelném. Leborulnék a lábaihoz, és lemosnám róla a port.” Nos mindezt megteheted a Szent Szellemért, mert Ő olyan, mint Jézus, és Ő itt van velünk.

Ha annyira szereted Jézust, hogy mindent megtennél érte, akkor fejezd ki ezt a szeretetet a Szent Szellem felé. Mi sem rendelkezünk kevesebbel, mint amivel a tanítványok rendelkeztek Jézus idejében. A Szent Szellem személyében Isten jelenléte
ugyanúgy velünk van, mint ahogy a tanítványokkal is volt. Mindaddig, amíg ez nem tudatosul benned,, a kereszténység csupán egy vallás lesz számodra. Fel kell ismerned, hogy a Szent Szellem nem csupán egy valóságos személy, hanem Krisztus valódi lényege.

Más szóval, Krisztus nem lenne a Szent Szellem nélkül, és nélküle nem lett volna az, aki volt. Mindent, amit szeretsz Jézusban, a Szent Szellem nélkül nem lett volna benne. A Szent Szellem nélkül Isten nem ábrázolódott volna ki Krisztusban, amiért
szereted is Őt. Az Úr Jézus most a mennyben van, a Szent Szellem pedig itt van velünk, és a legcsodálatosabb dolog az,
hogy mindenhol és mindenütt megtapasztalhatjuk Őt. A tanítványok nem vihették haza magukkal Jézust. Jézussal voltak, de amikor Ő az Atyához ment, eljött a Szent Szellem. A tanítványok tudták, hogy a Szent Szellem foglalja el a helyét az eltávozó Jézusnak. Azért nem hiányolták Jézust, mert a Szent
Szellem velük volt. Szerették a Szent Szellemet, és úgy jártak együtt vele, mint Jézussal.

Tudatosítsd tehát, hogy a Szent Szellem jelenléte benned van. A kereszténység a Szent Szellem nélkül csupán vallás. Nem csoda, hogy Jézus azt mondta a János 14:16-17-ben, hogy: “És én kérem az Atyát, és más vígasztalót ád néktek, hogy veletek maradjon
mindörökké. Az igazságnak ama Szellemét: akit a világ be nem fogadhat, mert nem látja őt és nem ismeri őt; de ti ismeritek őt, mert nálatok lakik, és bennetek marad.”

Ima
Drága Szent Szellem, köszönöm a jelenléted az életemben.
Szeretlek és megbecsüllek Téged teljes szívemből. Te vagy
a mindenem, a vigasztalóm, segítőm , tanácsadóm , ügyvédem, megerősítőm, közbenjáróm, és az, aki kiáll mellettem. Köszönöm a bennem munkálkodó képességedet, bölcsességedet. Teljesen
átadom Neked az életem, hogy a Te dicsőségedre használd fel
azt a Jézus nevében. Ámen.

További tanulmányok:

János 14:25-26;
Ezeket beszéltem néktek, a míg veletek valék. Ama vígasztaló pedig, a Szent Lélek, a kit az én nevemben küld az Atya, az mindenre megtanít majd titeket, és eszetekbe juttatja mindazokat, a miket mondottam néktek.

János 15:26;
Mikor pedig eljő majd a Vígasztaló, a kit én küldök néktek az Atyától, az igazságnak Lelke, a ki az Atyától származik, az tesz majd én rólam bizonyságot.

János 16:7;
De én az igazat mondom néktek: Jobb néktek, hogy én elmenjek: mert ha el nem megyek, nem jő el hozzátok a Vígasztaló: ha pedig elmegyek, elküldöm azt ti hozzátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése