2016. november 11., péntek

Kenneth E. Hagin- Imádkozni, és megvallani!

Azért mondom néktek: Amit csak kívántok, amikor imádkoztok, higgyétek, hogy megkaptátok, és meglesz az néktek. — MÁRK 11,24.



A hit működik megvallás által, ima nélkül is (figyeld meg: a Márk 11,23. nem említi az imát), meg ima által is. Igaz, amikor imádkozol, akkor is ki kell mondanod (vagyis meg kell vallanod), amit akarsz.

Szeretném megismételni: A hited működik MEGVALLÁS ÁLTAL is, meg IMA ÁLTAL is, de amikor IMÁDKOZOL, akkor is KIMONDOD.

A Márk 11,23. és 24. keltett fel engem a betegágyamból sok évvel ezelőtt. Miután imádkoztam, elkezdtem mondani (nem csak gondolni) hangosan a szobámban:

„Én hittel elfogadom a szívbetegségből való gyógyulásomat. Én hittel elfogadom a paralízisből való gyógyulásomat. Hittel elfogadom a gyógyulásomat a gyógyíthatatlan keringési problémámból.”

Végül, arra az esetre, ha kihagytam volna valamit, azt mondtam:

„Hittel elfogadom a gyógyulásomat a fejem búbjától a lábam ujjáig.”

Egy órán belül a fizikai betegség minden tünete eltávozott a testemből, én pedig ott álltam az ágyam mellett — gyógyultan!

Megvallás: Bármit is kívánjak, amikor imádkozom, hiszem, hogy megkapom. Megvallom, amit hiszek. Kitartok a megvallásom mellett. És mindig megkapom, amit kérek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése