2017. január 20., péntek

Joel Osteen: Mai napon...

Mai napon Isten a növekedés korszakát készíti elő számomra.


Lehet, hogy fájdalommal küszködsz. Veszteséget éltél meg, csalódáson mentél keresztül.
Az az üzenetem számodra, hogy ez még nem a történet vége. Istennek még mindig terve van veled és számodra. Ne hagyd, hogy a keserűség és a csüggedés határozzák meg a jövődet. Isten azt mondja: „Kelj fel. Töröld le a könnyeidet és állj vissza a játszmába.” Merj cselekedni! 
A hozzáállásod legyen ilyen: 
„Bár fájdalom ért, mégis itt vagyok.” 
„Bár csalódtam, mégis tudok mosolyogni.” 
„Bár rosszat tettek ellenem, én mégis ragaszkodom Istenhez, és Őt dicsérem.” 
Maradj a játszmában. Istennek van egy „után” terve számodra! /Joel Osteen/

*********************************

Mai napon megtapasztalom, miképp gondoskodik rólam az én Istenem.


Az a fontos, hogy ne mulasszuk el a mát, a holnap fölötti aggódás miatt. A mai nap ajándék. 
Ez a nap soha nem fog visszatérni. Hiszem, hogy azok a dolgok, amik miatt aggódunk, nagyrészt meg sem fognak történni. Ha mégis, akkor nem lesz olyan nehéz, mint amilyennek gondoltuk. 
Lehet, hogy ma még nincs meg hozzá az erőnk, de Isten a megfelelő pillanatban meg fogja adni mindazt, amire szükségünk lesz. Természetesen szükséges, hogy legyenek terveink és használjuk a józan eszünket. De egy ponton át kell adnunk Istennek a dolgokat: „Istenem, Te tudod, hogy mi a legjobb számomra. Azt mondtad, hogy minden időben megadod nekem a szükséges kegyelmet. 
És ahogy a mezők liliomait öltözteted, és az ég madarait eteted, tudhatom, hogy rólam is gondoskodni fogsz.” Nagyon felszabadító, amikor megtanuljuk átadni Istennek a dolgokat és elfogadjuk a mai napra szóló kegyelmét. /Joel Osteen/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése