2017. július 14., péntek

MEGVALLÁS

Mondjátok el hangosan!

Mennyei Atyám; a Názáreti Jézus nevében én hittel jövök tehozzád, mert meg van írva, hogy hit nélkül lehetetlen Istennek tetszeni. Mert aki Isten elé járul, annak hinnie kel, hogy Ő létezek és megjutalmazza azokat, akik Őt így keresik. Én hiszek Uram Tebenned, és hiszem, hogy Te vagy az élő Isten. Ábrahámnak, Izsáknak és Jákobnak Istene, IZRAEL SZENTJE A MI UTUNK JÉZUS KRISZTUS ATYJA! Hiszem azt, hogy Te szeretsz engem, annyira szerettél, hogy a legdrágábbat, az egyszülött fiadat oda adtad érettem, hogy aki benned hiszek, el ne vesszek, hanem örök életem legyen. Hiszem, hogy örök életem van! Hiszem, hogy Jézus meg halt érettem, és fel támadott az én megigazulásomért. Köszönöm Neked Istenem, hogy igaz ember vagyok, hogy nem az vagyok, akinek a világ állít, vagy akinek magamat gondolom. Hanem az vagyok akinek Te mondasz engem, és Te azt mondod, Istenem, hogy igaz ember vagyok. Jézus vére által. köszönöm azt, hogy nagyobb az aki bennem van, mind aki a világba van. Köszönöm azt, hogy egy ellenem készült fegyver sem lesz jó szerencsés és minden nyelv, amely velem perbe száll, azt kárhoztatom, a Jézus nevében. Mert ez az Isten fiainak öröksége. Tudom azt, hogy mindenre, van erőm a Krisztusban, mert meg van írva, hogy aki az Úrban bízik, annak meg újul az ereje és én bízok Tebenned Uram! Hiszem azt, hogy ma is hit által futok és nem lankadok el, járok és nem fáradok el és köszönöm Istenem, hogy Te megújítod a megfáradottat. a megfáradt térdeket felegyenesítem és az elfáradott kezeket felemelem Tehozzád Istenem! Tőled jön minden áldás és várom a Te jótéteményedet ma is a Jézus nevében ÁMEN!!! 
Hack Péter-
Forrás: DEREK PRINCE - KENNETH HAGIN BARÁTI KÖR

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése