2017. július 21., péntek

Reinhard Bonnke: Igei válaszok néhány gyakran feltett kérdésre

• Honnan tudhatom, hogy Isten meghallgat? "Ha segítségül hívtok, és állhatatosan imádkoztok hozzám, akkor meghallgatlak benneteket. Megtaláltok engem, ha kerestek és teljes szívvel folyamodtok hozzám." (Jeremiás 29, 12-13)
• Hogyan lehetek biztos benne, hogy Isten szeret engem? "Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem fejedelemségek, sem hatalmasságok, sem jelenvalók, sem következendők, sem magasság, sem mélység, sem semmi más teremtmény nem szakaszthat el minket az Istennek szeretetétől, mely van a mi Urunk Jézus Krisztusban." (Róma 8, 38-39)
• Honnan tudhatom, hogy Isten velem van? Jézus azt mondta: "aki hozzám jön, semmiképpen ki nem vetem. (János 6,37) "Ő mondta: Nem hagylak el, sem el nem távozom tőled." (Zsidók 13,5)
• Hogyan lehetek biztos abban, hogy Isten megbocsátott nekem? "Ha megvalljuk bűneinket, hű és igaz, hogy Ő megbocsátja bűneinket, és megtisztít minket minden gonoszságtól." (1János 1,9)
• Honnan tudhatom, hogy örök életem van? Jézus azt mondta: "Bizony, bizony mondom nektek, hogy aki az én beszédemet hallja és hisz annak, Aki engem elbocsátott, örök élete van; és nem megy a kárhozatra, hanem átment a halálból az életre" (János 5,24) 

Ámen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése