2017. február 6., hétfő

Kenneth E. Hagin-Megbénítva

És ti Őbenne vagytok beteljesedve, aki feje minden fejedelemségnek és hatalmasságnak […] Eltemettetvén Ővele együtt a keresztségben, akiben együtt fel is támadtatok az Isten erejébe vetett hit által, aki feltámasztotta Őt a halálból. És titeket, kik holtak valátok a bűnökben és testeteknek körülmetéletlenségében, megelevenített együtt Ővele…
 —KOLOSSÉ 2,10. 12. 13.


Figyeljük meg ezt a kifejezést: „az Isten erejébe vetett hit által”.
Jézus az Isten erejébe vetett hit által eleveníttetett meg (keltetett életre), és mi is ugyanakkor keltettünk életre. 
Isten volt az, aki feltámasztotta Jézust a halálból. 
Isten volt az, aki olyan nevet adományozott Jézusnak, amely minden név felett való. 
Isten volt az, aki eltörölte a parancsolatokban ellenünk szóló kézírást, eltette az útból, odaszegezvén azt a keresztfára. (Kol. 2,14) 
Isten volt az, aki megfosztotta hatalmuktól a sötétség erőit és átadta azt (a hatalmat) a Fiúnak.
(Kol. 2,15) 
És Isten volt az, aki Ővele együtt minket is megelevenített. Isten szemében, törvényesség szempontjából, mi akkor lettünk újjáteremtve, amikor Jézus megeleveníttetett és életre keltetett. „Mert az Ő alkotása vagyunk, újrateremtetvén a Krisztus Jézusban…” (Ef. 2,10)

A mi újjáteremtésünknek ténye akkor lett élő valóság az életünkben, amikor újjászülettünk (új teremtménnyé lettünk). Krisztussal együtt feltámasztattunk!
Ővele együtt megeleveníttettünk! Ővele együtt ültettünk. (Ef. 2,4–6)

Megvallás: Jézus az én fejem. Jézus az Úr mindenek felett. Jézus helyettem győzte le a sátánt. 
Jézus megfosztotta a sátánt a felettem való hatalmától. Ez olyan volt a menny, a pokol és az egész univerzum szemében, mintha én magam találkoztam volna a sátánnal, és legyőztem volna, megfosztva hatalmától, mesterként állva felette. Ezért, Krisztus Jézusban én több, mint győztes vagyok. Én a hatalom birtokosa vagyok, a sátán és annak minden serege felett mesterként és úrként állok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése