2017. január 10., kedd

GLORIA COPELAND-A szentség élete!

Aki ismeri az én parancsolataimat és megtartja azokat, az szeret engem; aki pedig engem szeret, azt szereti az én Atyám, én is szeretem azt, és kijelentem magamat annak. 
– János 14: 21


Az életnek van egy olyan dimenziója, amit csak akkor tapasztalhatsz meg, ha eltökéled, hogy az életed minden területén az Atya tetszésére leszel.

Ebben a dimenzióban Jézus valóságossá válik a számodra, és kijelenti, kinyilvánítja magát neked. Nem sokkal a századforduló után Isten kitöltötte a Szellemét, és szellemi ébredést indított az Azusa utcában (Los Angeles). Csodálatos időszak volt, az emberek élete teljesen megváltozott. Minden más elveszítette a fontosságát számukra. Természetfeletti dolgok történtek. Isten kinyilvánította magát nekik. Azokat, akik részesei voltak ennek az ébredésnek, „szentekként” ismerték a világban. Azért kapták ezt a címet, mert láthatóan különböztek mindenki mástól. Mindent elhagytak, amiről úgy gondolták, hogy nincs Isten tetszésére. Annyira belemerültek a szellemi birodalom dolgaiba, hogy elvesztették az érdeklődésüket a természetes dolgok iránt.

Kevés hívő tudja, mit jelent a szentség. Még kevesebben értik Isten Szellemének kiáradását, amit azok tapasztalnak meg, akiknek van bátorságuk belelépni. A szentség egyszerűen azt jelenti, hogy elkülönítjük magunkat Isten számára. Ezt tesszük nap, mint nap az életünkkel. Isten Igéje és a Szellem vezetése alapján irányítjuk az életünket. A szentség azt jelenti, hogy úgy gondolkozunk, mint Isten, elfordulunk a világ dolgaitól, és Istennel egyetértésben élünk. A szentség senkivel nem történik meg csak úgy. Elhatározás kell hozzá.

Hozd meg ezt a döntést ma!

Szeresd Istent teljes szívedből azzal, hogy megtartod a parancsolatait. Meg fogja mutatni neked a szeretetét, erőteljes, új módon fogja kinyilvánítani magát neked. Kiárasztja a Szellemét rád, ahogyan az Azusa utcai hívőkre is, és szellemi ébredést fogsz megtapasztalni!

Igei olvasmány: 1Thesszalonika 4: 1-8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése