2017. január 13., péntek

REINHARD BONNKE-PRÓFÉTAI LÁTÁSA EURÓPÁRÓL



A Szent Szellem sürget minket, hogy növeljük az aktivitásunkat Európa-szerte. Isten nagy dolgokat tesz ezen a kontinensen is! Európa üdvözülni fog! Erre egyedül Jézus képes - és Ő meg is fogja tenni! Én már láttam, ahogy Afrikában fordított a dolgokon. Lesothói misszionáriusi szolgálatom kezdeti nehézségeit követően egyszer csak láttam, ahogy egész nemzeteket megráz az evangélium ereje. 1987-től - amióta elkezdtük dokumentálni, hányan döntenek Krisztus mellett az összejöveteleinken - szervezetünk 72 millió megtérést regisztrált.
Igen, hitem van Európára is! Nemrég az Úr kijelentette nekem, hogy az elkövetkező években Európa városait fiatalok óriási tömegei fogják betölteni Isten dicsőítésével!
A Christ for all Nations részese akar ennek lenni, és ezért mindent megteszünk. Mi készülünk erre a napra. Légy részese te is! Rád is szükség van, veled is számolunk!
Soha ne felejtsétek el, hogy akik cselekszik az Isten akaratát beelőzik azokat, akik állandóan csak keresik azt.
Mi, szándékunk szerint, előretörünk Jézus nevében!
Afrika... és Európa üdvözülni fog!
REINHARD BONNKE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése