2017. július 16., vasárnap

Kenneth E. Hagin–Megvallás: Hogyan fordíts reménytelen helyzeteden?


Uram Te szeretsz engem. Ó, köszönöm a Te hatalmas szereteted! 

Köszönöm a megváltás nagyszerű tervét, amelyet Te alkottál meg, drága Atyám, és az Úr Jézust küldted el a véghezvitelére. Hálás vagyok neked, drága Atyám, mert Jézus nemcsak elvette a bűneinket és hordozta gonoszságainkat, hanem az is megíratott, hogy az erőtlenségeinket is magára vette, és a betegségeinket is hordozta. Amit pedig Ő magára vett, azt nekünk már nem kell cipelni tovább. Mivel Ő hordozta azokat, mi szabadok vagyunk. Köszönöm neked ezt a mai napon. A Te drága, szent és örökkévaló Igéd alapján én most átveszem a gyógyulásomat. Hiszek a Te Igédben. Alkalmazom a Te Igédet. Igénylem ígéreted beteljesedését az életemben. Magaménak tekintem azt az Igét, mert hozzám tartozik. Neked nincsenek kivételezettjeit; mindannyian a gyermekeid vagyunk. Áldott legyen az Úr neve! 

Hittel ma gyógyulást veszek egész testem számára, talpamtól a fejem búbjáig. Köszönöm, Úr Jézus.

Arcomat a fal felé fordítom.
Nem emberekre nézek.
Figyelmemet elfordítom a tünetekről.
Hátat fordítok minden fájdalomnak.
Elfordulok mindentől, ami azt mondaná: nem úgy van az.
Csak rád tekintek.

Te vagy az Örökkévaló. Te nyilvánítottad ezt igazságnak. A Te Igéd igaz, és én befogadtam most is. A mai napon megköszönöm neked a gyógyulásomat, ó, Uram. Köszönöm neked, hogy magának Istennek az élete működik bennem, és most az meg is nyilvánul, a názáreti Úr Jézus Krisztus nevében! Téged hívunk, és Te meghallgattál. Te hallasz bennünket. Alkalmazzuk az igédet. Ó, Urunk, a Te igéd örökre megmarad a mennyben. Alkalmazzuk magunkra az Igédet ma, az Úr Jézus Krisztus nevében. Hálát adunk ma neked, dicsőítünk téged. 

Fölmagasztaljuk az Úr nevét. Ó, Urunk, a Te Igéd örökre megmarad a mennyben. Áldott legyen az Úr neve! 

Övé a dicsőség, tisztesség és hódolat most és mindörökké. Jézus az Úr neve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése