2017. március 16., csütörtök

Megkértem Istent...



Megkértem Istent, hogy vegye el a büszkeségemet, de Ő azt mondta: nem. Azt mondta, hogy a büszkeséget nem Ő veszi el, hanem nekem kell feladnom azt.>>
Kértem Istent, hogy adjon nekem türelmet, de Ő azt mondta: nem. Azt mondta, hogy a türelem a megpróbáltatás mellékterméke: nem kapni, megszerezni kell.>>
Kértem Istent, hogy adjon nekem boldogságot, de Ő azt mondta: nem. Azt mondta, csak áldását adhatja - a boldogság rajtam múlik.>>
Kértem Istent, hogy kíméljen meg a fájdalomtól, de Ő azt mondta: nem. A szenvedés eltávolít a világ dolgaitól és közelebb visz hozzá.>>
Kértem Istent, hogy adjon lelki fejlődést, de Ő azt mondta: nem. Azt mondta, hogy a fejlődés az én dolgom, de hajlandó megmetszeni, hogy gyümölcsöt hozzak.>>
Kértem Istent, hogy segítsen másokat szeretni, úgy, ahogyan Ő szeret engem. Erre azt felelte: látom, már kezded érteni!>>
Kértem erőt... és Isten adott nehézségeket, amelyek erőssé tesznek.>>
Kértem bölcsességet...és Isten adott problémákat, hogy megoldjam azokat.>>
Kértem bátorságot? és Isten adott veszélyeket, hogy legyőzzem azokat.>>
Kértem, adjon szeretetet... és Isten adott gondterhelt embereket, hogy segítsek rajtuk. >>
Kértem kegyelmet... és Isten adott lehetőségeket.>>
Semmit sem kaptam, amit akartam és mégis megkaptam mindent, amire szükségem volt.>>

Catherine Vivien Oszkar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése