2017. április 19., szerda

Mahes Chavda: A szeretet csodákra képes

Az ima és a böjt ereje



Soha ne becsüld alá az ima és a böjt erejét; az én szolgálatomat ez támasztja alá. 

Például böjtöléseim ideje alatt nem volt ritka, hogy Isten különleges kijelentéseket és betekintést adott nekem az Ő saját gondolataiba - néha olyan dolgokkal kapcsolatban is, amelyek megtorpanásra késztettek.

Soha nem felejtem el azt a rejtélyes és zavarba ejtő esetet egy hetvenéves asszonnyal, aki vak volt, és hétszer jött ki imáért! Egy egyhetes összejövetel sorozat idején történt Haitiben, 1986-ban, egy olyan országban, ahol sokan a vudu varázslás démoni befolyása alatt állnak.
Minden este prédikáltam az evangéliumot, majd imádkoztam a betegekért.

Az első este ez a hetvenéves, vak asszony előrejött imáért, meggyőződve arról, hogy Isten meg fogja őt gyógyítani. Rátettem a kezeimet, és megdorgáltam a vakság szellemét.
Isten ereje betöltötte őt, és elesett a Szellem erejétől. Néhány pillanat múlva felsegítették, én pedig megkérdeztem:- Látsz?
- Nem - válaszolta. Ezzel visszavezették a helyére, hogy én és segítőim tovább imádkozzunk a többiekért.
Hat napon keresztül ez minden este így történt. Mindig az első volt a gyógyulásért imára várók sorában. Minden este rátettem a kezeimet és megdorgáltam a vakság szellemét; azután ő elesett a Szent Szellem erejétől. Amikor talpra segítették, én mindig megkérdeztem: "Látsz?"
Ő mindig azt válaszolta, hogy nem, majd eltűnt a tömegben ugyanolyan vakon, mint ahogy előrejött.

El tudjátok képzelni a reakciómat, miután hat napig ez így ment, és a hetedik, utolsó este újra ott láttam a sorban. Azt gondoltam ,ráteszem a kezemet, de már csakis lankadatlan hite miatt.
Ismét elesett a Szellem erejétől, miután imádkoztam érte. Amikor felsegítették, ismét megkérdeztem:- Látsz?
Képzeljétek el az örömöt, amit éreztem, amikor a hitnek ez az asszonya felém fordult, szemeivel pislogva, és megszólalt:- Tisztán látlak. Halleluja!

Ám még mindig nem volt érthető. "Uram - kérdeztem hazaúton a repülőgépen -, miért kellett hat sikertelen alkalom, és miért csak a hetediken gyógyult meg?"
A választ csak a következő negyvennapos böjt közben kaptam meg.
- Emlékszel arra az asszonyra Haitiben, aki vakságból gyógyult meg, miután hét napon át minden este imádkoztál érte? - kérdezte az Úr.
- Igen - válaszoltam.
- Az ő vakságát olyan démonok okozták, amelyek a poliphoz hasonlítanak. Minden este, miután imádkoztál, a polip egy karja leesett. De addig nem nyerte vissza a látását, amíg az 

utolsó szívókorong is el nem tűnt róla. Néha a gyógyulásért való ima ehhez hasonló.
Ezért a te dolgod az, hogy hűségesen imádkozz, az én dolgom pedig az, hogy gyógyítsak a beszédem szerint.

Forrás: Nyelveken Szólás-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése