2017. április 19., szerda

A Valóság Rapszódiája-Chris pásztor: Őbenne Békéd Van

Aki a Felségesnek rejtekében lakozik, a Mindenhatónak árnyékában nyugoszik az.
(Zsoltárok 91:1).

A Lukács 21: 25-26-ban Jézus azt mondta, az utolsó napokban zavargás támad a népek között és az emberek elhalnak a félelem miatt. Ma olyan napokat élünk, ahol annyi félelem van. Terror belül és kívül. Annyi sötétség, gonoszság és veszély. Mindennek ellenére a Mester szavai a János 16:33-ban mélyek és megnyugtatóak. Azt mondta, “Azért beszéltem ezeket néktek, hogy békességetek legyen én bennem. E világon nyomorúságtok lészen; de bízzatok: és meggyőztem a világot.”

Figyeld meg a kifejezést. "hogy békességetek legyen én bennem". Ez azt jelenti, nem számít e világi sötétség, gonoszság és terror mértéke, Krisztusban erőd van minden válság felett. Nem kell törődnöd azzal, mit akar, vagy mit tesz az ellenség, az ellenfél nem lehet egy tényező számodra. Krisztusban vagy, ezért érinthetetlen vagy.

Krisztusban lenni azt jelent, otthon lenni, és biztonságban. Krisztus egy személy, egyúttal viszont egy hely is - a mi helyünk Istenben. Újjászületettként bekerültél Krisztusba.A 2 Korinthus 5:17 azt mondja, “…Azért ha valaki Krisztusban van…”; Ez a te helyed! Krisztusban élsz, Ő a te környezeted. Szóval mikor azt mondod, " Krisztusban vagyok", azt jelenti, biztonságban vagy, a Felségesnek rejtekében lakozol, a Mindenhatónak árnyékában nyugszol (Zsoltárok 91:1).

Nem számít, mi történik, nem számít a terror vagy a gonoszság, amit az ellenség tervel ki, a te békéd és biztonságod garantált; tagadd meg a félelmet. Dávid azt mondta, "Még ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól, mert te velem vagy; a te veszsződ és botod, azok vigasztalnak engem.” (Zsoltárok 23:4). Zsoltárok 91:7 kijelenti, “”Elesnek mellőled ezeren, és jobb kezed felől tízezeren; és hozzád nem is közelít;" miért ? Azért, mert biztonságban , és védve vagy Őbenne. Légy ennek mindig tudatában.

Megvallás
Életem el van rejtve Krisztussal az Istenben, ezért teljes biztonságban és védelemben lakozom, . Krisztusban védve vagyok az ellenségtől, a gonosz és ostoba ember minden tevékenységétől. Kijelentem, hogy függetlenül az ellenség hitvány manipulációitól győzelemben járok, békében és bőségben, Jézus Nevében. Ámen.

További Tanulmányok

Zsoltárok könyve 91:1;
Aki a Felségesnek rejtekében lakozik, a Mindenhatónak árnyékában nyugoszik az.

Kolossé 3:3-4;
Mert meghaltatok, és a ti éltetek el van rejtve együtt a Krisztussal az Istenben. Mikor a Krisztus, a mi életünk, megjelen, akkor majd ti is, ő vele együtt, megjelentek dicsőségben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése